Ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ijskonijntje, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hoi meiden,

Ik heb een vraag over ovulatietesten. We zijn nu acht maanden bezig om zwanger te worden en tot op heden nog niet gelukt. Dus gaan we het nu proberen met ovulatietesten om te kijken of dat gaat werken. Ik slik daarbij ook tarwekiemcapsules want daarmee is mijn cyclus iets stabieler als wanneer ik ze niet gebruik. Als ik tarwekiemcapsules slik heb ik een cyclus van 31 tot 34 dagen. Als ik ze niet gebruik schiet het omhoog naar 41 tot 42 dagen. Maar nu is mijn vraag als ik een cyclus heb van 31 tot 34 dagen wanneer moet ik dan met de ovulatietesten beginnen.

Alvast bedankt

Groetjes Astrid

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je meot uitgaan van je kortste cyclus..
    dus 31 dagen en dan moet je beginnen op dag 20 dacht ik uit me hoofd even kijken zo terug ;)

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sorry correctie DAG 14 beginnen dan... dan kan je hem neit missen ;)

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    yep ik heb de gebruiksaanwijzing er ff bijgepakt
    testen vanaf dag 14 dan kan het niet missen ;)
    suc-6

5. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Ik heb de ovulatietesten van Matcare zijn die een beetje goed.
    Ze heten midstream, wat betekent dat trouwens midstream

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik ben heel tevreden over matcare. Midstream betekent dat je hem in de urinestraal moet houden. Je hebt ook van die andere dan moet je eerst urine opvangen en dan het strookje erin doen. Midstream vind ik zelf fijner. Geen geklooi met bekertjes.
    ik ben er zelf nu wel achter gekomen dat mijn eisprong pas drie dagen na de eerste positieve ovulatietest is! In de bijsluiter staat dat het 24 tot 48 uur na de eerste positieve test zou moeten zijn, maar dat is bij mij dus niet zo! Daarom raad ik je aan om er ook bij te temperaturen dan weet je zeker wanneer je eisprong is.
    Succes!

Deel Deze Pagina