Hallo allemaal Even een vieze vraag of heb heel de dag al diarree, terwijl ik juist altijd last heb van obstipatie. Lees op diverse sites dat dit een zwangerschapskwaal kan zijn, wie herkent dit???? liefs MIS
Ja, kán een zwangerschapskwaal zijn. Maar je kan natuurlijk ook gewoon iets verkeerds gegeten hebben? Lijkt mij de meest logische verklaring.
Of buikgriep hebben. Buikgriep heerst. Hele dag diaree lijkt me raar. Maar dan ben ik wel zwanger want ik had zaterdag de hele dag diaree!! Charlie
ik heb niets anders dan mn man gegeten en normaal als iets niet goed is gaat hij als 1e zeg maar. Ik ben zo 2 uur geleden ook begonnen met overgeven........... Echt ziek voel ik me niet
er heerst een griep die deze tekenen heeft ik zou daar dus op gokken. jammer maar waar. hopen dat je alsnog zwanger bent
Bij mij was het een teken van zwangerschap, trouwens ook me enige teken! Hoop voor je dat het raak is en idd geen griep is! Liefs
bedankt voor de antwoorden. Ben gisteravond nog naar het ziekenhuis geweest en de dr gaf aan buikgriep. Ik heb nog steeds diarree. Overgeven is gelukkig gestopt. de dr wilde wel een zw test doen maar kon niet plassen op t moment kwam alleen maar diarree @mamaprinses: hoe lang heb je toen last gehad van diarree?
ik had dit ook in het begin van mijn zwangerschap, dus mss is het een teken, echter lijkt me de momenteel heersende buikgriep waarschijnlijker!