Hahahahahaa vind dit wel heel grappi Deed het trouwens geen pijn daar? Haha kan me net voorstellen dt t lekker is Maar zoals al werd gezegd zou t idd niet met een watje doen... Dan kan je je ook nog plukken dalijk haha Kan je t niet gewoon met een washandje doen en daar de olie op... En denk dat de tip van het warm maken ook een ele goeie is!! Veel succes met ontplakken!
Nou, voor altijd met elkaar verbonden, tot de olie ons scheidt! Ga het bíjna romantisch vinden en er spijt van krijgen dat ik het weg heb gehaald
Het is dat het al opgelost is Dus Hahahaha echt mega grappig lol sorry Zijn echt van die dingen die je niet wilt vertellen hihi
*raapt zichzelf van de grond na de rest van het topic gelezen te hebben* *Snotterd iets in de trand van veel plezier morgen en waggelt weg opzoek naar een zakdoekie* Wie weet is dit wel een leuke anekdote om op een bepaalde speciale dag in de toekomst aan hem te vertellen.
Hahahaha en hoe je het allemaal beschrijft. Maar ben toch wel blij voor je dat je verlost bent van die wax. Veel plezier morgen. (jij maakt mijn dag weer goed)
*gaat nu snel naar bed in een hele goede bui na het lezen van dit topic* Geweldig! Na je openingspost kwam ik al niet meer bij, maar ik ben erg blij voor je dat het opgelost is! Ik begin dus ook niet voor niks nooit aan dat soort dingen...
Miss Plakpoes. Ik zou een schuursponsje pakken en schuren met Cif. Zal wel even pijnlijk zijn, maar denk dat je de plakzooi wel wegkrijgt. Of Stickerverwijderaar van HG.
Oh echt wel! Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik me ooit zo op m'n gemak ga voelen, maar ik hoop wel dat dat moment gaat komen, over een paar maanden