Whahaha GEWELDIG!! Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Mijn vriend kijkt mé aan en snapt er helemaal niks van hahaha
shaddixxx ik ben blij voor je dat het opgelost is maar serieus ik heb lange tijd niet zo in een deuk gelegen.. Hoop dat je morgen wel een hele leuke date zult hebben en niet eraan denken als het puntje bij het bepaalde haartje euhm paaltje komt
Oh seriously, ik lig ook nog elke keer krom op de bank als ik al die woordspelingen hier lees Ik vraag me ook af hoe ik me morgen normaal moet gedragen, volgens mij kan ik 'm niet eens meer aankijken zonder over de grond te rollen
Ik hoop dat je je lach kan inhouden meis maar eerlijk ik ben er bang voor.... Als je je echt niet kan inhouden zeg je maar dat je net voor hij kwam iets had gelezen of vriendin had gebeld wat zo leuk was.... doe je net alsof iemand anders het is overkomen... anders red je het denk ik niet hoor hahahahaha ohh sorry maar zie het al helemaal voor me morgenavond moment supreme en jawel hoor daar gaat ze onder tafel van het lachen.....
Als ik hem morgen dit verhaal moet vertellen, zogenaamd alsof het bij een vriendin is gebeurd.. Nee, dat gaat 'm niet worden hoor, ik krijg het al warm als ik er aan denk! Ik kan ook echt níét liegen dus ik ben bang dat dat ook overduidelijk zal zijn Lekker is dit, ik ga me nu steeds vreemdere dingen inbeelden die zouden kunnen gebeuren áls ik morgen tijdens 'het moment' in lachen uitbarst.. Misschien moet ik maar afzeggen
Shaddixxx nee joh niet afzeggen hoor jeetje meis iedereen doet weleens iets dat hij denkt *oeps* maar goed je kan er niets meer aandoen..... Zal ik je eens wat leukers vertellen de meeste mannen doen vlak voor een date iets lozen zeg maar omdat ze anders bang zijn dat ze de hele avond voor *paal* lopen of zitten of dat ze te snel klaar zijn als ze sex hebben.... dus kom op!!!!! jij hebt alleen maar iets teveel wax gebruikt kan gebeuren shit happens!!!! nouja in dit geval wax....
je weet het wel mooi te verwoorden mijn beeldvorming slaat op tilt hier geen tips helaas, maar hopelijk lukt het nog op tijd met de tips van mijn voorgangsters
mijn god heb alles gelezen en hebt echt helemaal dubbel gelegen hihi ik hoop dat je een onwijs geslaagde date hebt gehad laat het horen eh wijffie
Jah das te kort voor een goed beeld van of jullie nu wel of niet vastgepl...euh... of jullie nu wel of geen leuke dag gehad hebben
Ja, ik vond 'kort maar krachtig' wel toepasselijk! Nee, dat was een grapje Hij bracht heeeele mooie, grote rozen voor me mee, vandaag vierde ik de verjaardag van m'n zoon en daar was hij ook bij, m'n familie is helemaal weg van hem omdat hij zo netjes, aardig en intelligent is, en gisteravond is alles ook goed gekomen (en dan mogen jullie zelf beslissen hoe jullie die opvatten)