Zwangerschapstest sensitest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2be, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Wie heeft er hier ervaring mee? Ik heb vanmorgen een heel erg lichte test gehad (4 dagen voor nod, ik weet dat 's vroeg is ;) ).
    Zijn deze testen ooit vals positief? Het was echt een heel licht streepje, ik zou 'm niet op een foto kunnen krijgen! Ik heb de midstream test gebruikt!

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Dat zijn gewoon goeie testen.....een streepje is een streepje dus vanaf hier van harte gefeliciteerd!

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik heb ook 3/4 dagen voor mn nod gestest ik kreeg ook een lichtje streep je kon hem wel goed zien zeg maar... Ik zou nog even op je nod testen... Maar alvast een voorzichtige felicitatie :) ... Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie streep hebt :)

4. Romed staat bekend om vals positieve testen, sensitest niet. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd, over een paar dagen is de streep wel donkerder hoor ;)

5. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Whaaaaaaaa :D
    Wat super! Oooh, nou, over 2 dagen maar eens weer testen dan :D Ik ben helemaal hyper!

6. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ik heb ook 3 dagen voor NOD getest met een dipstick van sensitest en had ook een licht 2e streepje.
    Ik hoefde hem niet in het licht te houden ofzo hij was gewoon zichtbaar maar wel heel licht, ik denk dus dat je positief hebt getest meid!

7. Ram2

Ram2 Lid

23 jan 2008
    28
    0
    0
    Heb vorige week vrijdag ook voor NOD getest. Met dezelfde sensitest als jou. Zo licht dat ik het ook niet geloofde. Afgelopen dinsdag ochtend had ik een duidelijke streep.

Nog even geduld dus, voor de dikke streep.
    alvast voozichtig gefeliciteerd!

8. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Pfff ik vind het steeds spannender worden, denk ook meteen van alles te voelen, het liefst zou ik vandaag willen testen maar dat heeft zo weinig zin he :D

9. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Volgens mij ben je zwanger meid, een streep is n streep.Op de bijsluiter staan niet voor niks dat je al 4 dagen voor nod kan testen.Daarom heb ik ze ook omdat ik gewoon ongeduldig ben hahah. Maar gefeliciteerd !die dingen zijn gewoon betrouwbaar hoor.

10. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Ik heb er vanmorgen nog 1 gedaan en de streep was nu nog steeds licht, maar donkerder dan gisteren! als er morgen weer een streep staat ga ik het toch echt geloven denk ik :D

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Gefeliciteerd mama2be :d En idd, over twee daagjes nog een keertje (dan is je hcg verdubbeld) en dan een duidelijke streep!

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik teste ook 2 dagen voor mijn nod heel licht de dag erna weer heel licht maar iets donkerder en de dag daarna haalde ik een kruidvat test en die teste goed! dus ik denk dat je zwanger bent!

proficiat!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Vandaag dus nog een keer testen lees ik. Hopelijk is ie nog duidelijker. En zoals iedereen al zei: een streep is een streep. Dus ik ga je gewoon lekker vast feliciteren!

14. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Ik heb vandaag ook met een clear blue getest, en hartstikke positief! Ik ben zwanger, joehoeee!

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    :D :D :D
    proficiat!

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007