Ik waxcht het maar rustig af...maak me er ook niet zo druk om haha ik zie het allemaal wel en anders op naar de volgende ronde!
ik dacht dat jij 10 maart ongi moest worden? Jah ik heb er wel veel last van gehad ik dacht ook echt dat ik meteen zwanger was maar hellaas...nu ga ik voort ff nergens meer van uit want het is wel een teleurstelling hoor.... maar het kan in een ronde hoor dus ik hoop het voor je...
Nee moet pas eind maart ongi worden Ja daarom ik verheug me ook nergens op...ik heb zoiets van we zien wel anders is de teleurstelling inderdaad weer erg groot! Ik hoop dat het bij jou ook snel zo is!
hai, Ik heb net via internet al mn vorige ongi data's ingevuld, Blijkt dus dat ik een gemiddelde heb van 25 dagen. Dus afgelopen dinsdag toen ik krampjes had aan de rechterkant bleek dus ook de dag te zijn van mn eisprong. Dus is mijn innesteling dit weekend. Zou t dan toch kunnen dat dit een innesteling is... Ik weet het gewoon niet meer je zoekt naar zoveel mogelijk symptomen, om je zelf maar gek te maken dat het nu misschien wel raak is. Wat is jullie mening.
Meis ik zou het echt niet weten, ik wou dat ik je kon helpen door het juiste antwoord te geven! Het zou een innesteling kunnen zijn maari k weet het natuurlijk ook niet zeker! Het is weer afwachten......
hoi hoi daar ben ik weer ik was even naar de stad met me mannetje moest nodig wat nieuwe broeken halen die lekker los zitten al dat strakke gedoe kan ik ff niet tegen. hoe gaat het hier met de dames?
@ angi, Hier is t maar afwachten tot 3 april. Ben nu stront verkouden en mn mannetje ook, maar goed dat het na de eisprong is gebeurd, want wie heeft er nou zin om te klussen als je je beroerd voelt. Ik heb nu nergens last van dus ik denk dat het deze mnd ook niet gelukt is. Zo'n gevoel heb ik. Terwijl ik de andere 2 rondes zoiets had van ja, nu is het raak. trouwens waar heb jij gependeld, zie het bij heel veel mensen staan.
@ sandy hoi hoi nou hier is het nog steeds het zelfde hoor nog steeds last van duizelingen en hoofdpijnen zware benen net of ik er spierpijn in heb ofzo krijg allemaal pukkels in me gezicht pffffff, en vreselijk veel afscheiding niet normaal meer voel het soms gewoon eruit lopen ( sorry klinkt niet echt smakelijk ) maria heeft bij mij gependeld en ik heb het ook bij mezelf gedaan maar als ik het zelf doe dan zeg ie steeds dat ik nu al zwanger ben ha ha ha
@ angi, hai, nou, dat klinkt wel positief voor jou. spannend weet je al wannneer je ongeveer gaat testen of wacht je echt tot je nod
hoi hoi sandy ik wacht denk ik gewoon tot me nod het is nu momenteel rustig hier in me lichaam wel last van me benen en nog steeds die afscheiding bah bah is echt wel zo smerig voel soms echt vies maar ja niks aan te doen verder nog steeds moe hoe gaat het met jou? al last van bepaalde kwaaltjes?
@ angi, Dat is ook maar het beste he, wachten tot je nod. Ik heb nergens last van... heb veel gelige afscheiding dus dat zal wel te maken hebben dat het het niet gelukt is. Verder nergens last van. Wel toevallig dat we allebei over 9 dagen kunnen testen..... groetjes