Goedemorgen meiden, Kyano is anderhalve week goed ziek geweest, hij had last van een mengelmoesje van doorkomende tandjes en de griep, hierdoor sliep hij in de nacht heel slecht dus ik moest er een paar x per nacht uit... nu sindseen paar dagen gaat het weer redelijk... Vanmorgen werd ik wakker ( om half 6 ) en bedacht me ineens dat kyano had doorgeslapen, om de een of andere reden voelde het niet goed dit keer, normaal gesproken zou ik het heerlijk vinden maar dit keer was het anders ( gek he dat je zulke dingen aanvoelt ) ik liep naar zijn kamer en probeerde de deur zachtjes te openen ( die gaat namelijk niet zo makkelijk open ) dus ik keek de kamer in en zag geen kyano liggen ik zoeken ( kamer is helemaal niet zo groot maar goed ) ik raakte een beetje in paniek en riep mijn vriend, hij rende naar de kamer en begon keihard te lachen, hij zegt kijk dan hij ligt in de kast ... ( zie de foto ) ... Nou is hij s'nachts zijn ledikant uit geklommen en is gaan spelen ( heeft heel de kamer over hoop gehaald ) en is waarschijnlijk in de kast gaan spelen en is weer in slaap gevallen ... Nu lach ik er om maar vanmorgen gingen in die 2 minuten de raarste gedachtes door mijn hoofd .... Naar aanleiding van dit verhaal heb ik een paar vraagies, is het verstanding om een normaal kinderbed te gaan kopen ? ik vind het namelijk geen lekker idee dat hij uit zijn bed kan klimmen voor het zelfde geld breekt hij zijn nek ... Of zal ik twee spijlen uit zijn ledikant halen zodat hij er gewoon door kan klimmen ? ... Het probleem is dat hij pas 16 maanden is en volgens mij kan je pas ( word aangeraden ) een kinderbed kopen als ze een jaar of 2 zijn ... Wat raden jullie aan, en hebben jullie dit ook mee gemaakt ... Help !
Sorry, maar ik moet hier toch een beetje om lachen. Hij was verder gaan slapen in de kast. Volgens mij kan het best hoor, al een peuterbedje. Daar kan je toch ook zo'n steuntje voor doen? Lijk me veiliger, dan wanneer hij uit het ledikantje klimt.
o wat een geweldige foto, Ik zou gewoon een ander bed kopen. Maar heeft hij geen slaapzak aan? Dan wordt het namelijk een stuk moeilijker lijkt me om te klimmen.
Mijn zoon doet dat ook al een tijdje, een (winter) slaapzak is voorlopig de oplossing dan kan hij zijn beentjes niet vastklemmen aan de spijlen en er dus (tot hij de rits ontdekt) niet uit. Een ander bedje wacht ik nog ff mee, want hij klimt ook over de traphekjes, ik hou hem liever nog even in zijn bedje.
Een slaapzak wilt hij niet, hij heeft de zelfde tik als zijn moeder ... wij willen niet dat onze voeten bedekt zijn... hij wilt ook altijd zijn dekentje van zijn voetjes af hahahhaa ... komt door mama
ik zou gewoon 2 spijltjes eruit halen en lekker laten gaan! 1 tip! zet je luieremmer hoog<--- is niet zo'n geschikt speelgoed hahahaha suc6 ermee grtz Ramona
Dat zal idd even schrikken zijn geweest vanmorgen. Maar wel een geweldige foto Ik zou denk ik de spijltjes eruit halen. Als staat Dylans bed nog niet eens op de laagste stand.
Geweldige foto Ik heb me hier voorgenomen dat als Joris uit zijn bedje gaat klimmen ik meteen ons bedje ga ombouwen naar peuterbed (heb een duits babybedje en die kan je zo ombouwen naar peuterbed, is ook groter als een nederlands babybedje)... Dus ik zou een peuterbedje aanschaffen!
Hallo, Echt een super leuke foto hihi Wij hebben voor Jeffrey al een maand geleden een meegroei bed gekocht. En dat bevalt goed. GR Jessica
hahaha iedereen maar lachen hier, maar je schrikt je wezeloos! zou ook niet weten wat te doen als de kleine ineens weg is wat ik me afvraag he...hoe doen ze dit want onze meid is 15 maanden en heeft wel een slaapzak aan maar hoe klimmen ze eruit, das toch hoog?
Wat snel allemal met die peuterbedjes....mijn zoon gaat dus echt NIET slapen als hij de mogelijkheid heeft om rond te lopen, hij heeft dus dikke pech en niks te willen, de slaapzak gaat gewoon aan, vindt ie ook niet leuk. Maar ik wil ook wel een rustuurtje tussendoor en uit veiligheid voor hem zelf houd ik hem toch zo in zijn ledikant, anders gaat hij straks daar van alles uitvreten zonder dat ik het door heb, loop je straks elke dag de kasten weer in te ruimen of hem van de trap/gang te plukken en 100 keer weer in bed te leggen voor ie zn ogen dicht doet.
mischien in de kast een bedje maken haha nee het is lastig, heb hier ook het probleem, maar bij een peuterbed weet ik nu al da thij meer uit bed dan in bed zal zijn. en slaapzak doet die uit, en dan lakens van het bed, of behang van de muur aftrekken.... leuk hoor
slaapzak binnenste buiten aantrekken dan zit de rits binnen in haha hier snapt ze er iig niks meer van stoute mama ben ik he
Mijn god, dan schrik je je ook helemaal rot als je kind niet meer in bed ligt wel een gave foto hoor! Maar hoe gaat het nu? wat voor oplossing heb je nu gevonden?