Hoi, Ik dacht dat ik afgelopen woensdag avond ongesteld geworden was maar het was alleen bruinverlies. Vandaag is het zwart/bruin en de menstruatie zet maar niet door. Vorige week vrijdag had ik lichtroze/bruin verlies en dat hield toen maar 1 dag aan. Nu twijfel ik of ik zal testen, of toch maar even moet wachten... Wat zouden jullie doen? bedankt alvast!
hoi luna1 ik zou even wachten met testen. ik ben nu twee dagen overtijd en ik heb ook nog steeds negatief getest ik wacht nu oook maar want wat maakt het uit als je het gelijk weet of twee weken later en de teleurstelling word alleen maar erger liefs
heb jij ook dat bruin verlies? Echt vervelend he. Heb het vorige cyclus ook wel een beetje gehad maar nog niet zo lang als nu. We zullen wel zien. Voor jou ook spannend dan!
was het geen innestelingsbloeding? ik zou gewoon een testje wagen spannend...als je het doet laat je dan even weten wat de uitslag is grtz Ramona
Ik zou ook morgen testen hoor! Een week van te voren wat roze kan een innesteling zijn geweest, had ik ook de laatste keer dat ik zwanger was. Wat bruinverlies voor je nod kan ook een teken van een zwangerschap zijn! Spannend meis, morgen gewoon testen hoor1 Ik duim voor je!
Nou meiden, bedankt voor jullie adviezen! Helaas toch ongesteld geworden vanmiddag. Volgende ronde meer geluk. Jullie allemaal succes, Luna1