Ik zie inderdaad een vaag lijntje.. Nu maar duimen dat hij de komende dagen donkerder gaat worden. Duim,duim,duim!
Ikzelf ben er ook nog niet echt van overtuigd. Over paar dagen nog maar een x. Moet erbij zeggen, wij waren niet bezig met zwanger worden. Ben aan de pil maar heb een x overgegeven. Dan hou je geen NOD aan... heb geen idee hoe ver ik nu zit.. stel dat het wel zo is....
Lastig dan hè.. Is het wel welkom als het zover is?? Leuke naam heeft je dochter.. en leuke geboortedatum
Ik zie ook een heel licht streepje, maar deze lijkt wel heel ver naar rechts te staan. Ben benieuwd wat de test over een paar dagen doet!
Ik zie de omranding van een streepje, waarvan de binnenkant wit is. Ik denk dus een negatieve test. Verscheen dit binnen de aangegeven tijd van 5 minuten? Het lijkt namelijk op een indroogstreepje. Over een paar dagen nog eens testen.
Heb maandag ook zo test gehad met heel vaag streepje en vanmorgen terug getest en was nog minder duidelijk of die van maandag. Zal dus niks zijn aangezien je zegt dat het duidelijker moet zijn.
hey siren! ik zit hier een beetje te bladeren zie ik ineens een topic van jou voorbij komen hihi ik zie wel een vaag streepje, maar stond ie er binnen de tijd? ik zou vandaag of morgen nogmaals testen!
Ik had het zelf kunnen schrijven, ik heb op dit moment ook een heeele vage test casette van de kruidvat, durf nog geen CB digitale te doen om dat ik bang ben dat die niet ziet wat ik zie haha.
Ik twijfel ook of het een goed streepje is... Hoop uiteraard van wel! Heb je inmiddels alweer getest?
@Siren hai raar, heb deze foto natuurlijk ook elders gezien en daar zie ik het streepje volgens mij wat beter dan hier, ook heb je inmiddels een versie in negatief toch? ook daar zag ik licht een streepje maar blijft spannend, heb je vandaag nog eens getest? - - bijgewerkt Siren ik heb de foto in negatief er voor je bij gepost (zonder namen natuurlijk )