Hallo Ik zit nu drie dagen voor me nod , woensdag mag k testen dan zou me cyclus 28 dagen zijn normaal alijd rond d'r 24 a25 ik ben vorige week twee dagen erg ziek geweest misselijk dat was op cyclus dag 19 en 20 Nu heb k totaal geen klachten meer . Wat me erg onzeker maak Heb nog van action test liggen maar doe vertrouw k niet zo ?! Julkie wel eens positief getest met action voor je nod ?? Zonder zwangerschaps klachten ?? Mvg
Nee geen positiefe test maar wou graag jullie ervaringen weten van action testen en voor je nod testen kus
Klachten zijn niet standaard he! De MEESTE vrouwen krijgen pas na nod klachten en veel vrouwen krigen helemaal geen klachten.
Salli gefeliciteerd !!!! Super !!!! Oke , k nu twee agen voor me nod welke testen hebben jullie gebruikt ?! Waar kan k die topic vinden ?? Mvg
Test van de kruidvat !? Ik ben zo bang weer teleurgesteld te worden ik ben nog niet ongesteld veter met ochtend urine toch ?! Als k morgen vroeg biet ben doe ik hem morgen vroeg wacht deZd dacht nog even af als het me leuk haha maar laat het jullie zeker weten