LisetteVW: ik zie dat je nieuw bent op het forum. Het is eigenlijk niet zo netjes om iemand anders zijn topic te gebruiken voor je eigen vragen. Als je op de pagina bent waar alle topics staan zie je een knop met nieuw onderwerp. Dan kun je even je eigen topic maken. OF plaats je foto in het algemene foto topic met duidelijke en onduidelijke zwangerschaps en ovulatietesten
Gefeliciteerd Lisette! Vind ik geen licht streepje hoor! Zo zag mijn testje er ruim 2 jaar geleden ook uit. En het resultaat zit nu een boterham met appelstroop te eten!
Mag je gewoon zeggen hoor Ninge! Gefeliciteerd! Het blijft nou eenmaal een loterij iedere maand weer. Ik was in ronde 2 al zwanger deze keer, ook al liep dat uit op een miskraam. En er loopt hier een heel lief meisje van 1,5 rond. Heb daardoor wel het vertrouwen dat er wel weer een moment komt dat het zal lukken. Weet dat dat geen garantie is, maar heb de hoop niet verloren. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en hoop dat de misselijkheid snel over is!
Hoi Henke, even een update van mij: bij mij loopt het slecht af. Mijn hcg is mega laag en ik heb nu net zo'n licht tuurstreepje als de eerste dag nu wachten tot het loskomt... hoe is het bij jou?