Dames, ik heb vanochtend, 1 dag na NOD, knalpositief getest! Raak in ronde 3, wauw! Kan het nog niet geloven, mn hoofd zit vol. Wat moet ik regelen, wie moet ik bellen? Haha! *adem in, adem uit* Nu maar hopen dat beebje blijft plakken... Kan nog van alles fout gaan natuurlijk... Heb geen kwaaltjes. Vreemd toch..?
Gefeliciteerd!!! En 1 dag na NOD is niet zo heeeel pril meer, zie mijn topic haha. Lekker gaan genieten!!
Gefeliciteerd!!! ik heb agelopen zondag ook pas positief getest, maar was ook al bijna 1 week overtijd
Zo, even optimistisch en een banner gemaakt.. haha! Geen idee of het aantal weken klopt, maar dat merken we over een tijdje wel bij de VK Bedankt voor de felicitaties dames! En voor de zwangere dames onder jullie ook een dikke proficiat. Dat we allemaal maar een zeer voorspoedige zwangerschap mogen hebben en over een maandje of 8 een gezond kleintje in onze armen!
Je kan even contact opnemen met een verloskundige praktijk in de buurt maar dat hoeft in principe pas in week 8 ongeveer. Ook kan je je huisarts even bellen dan staat het in je dossier. Als je in een stad woont waar kinderopvang een probleem is is dat (helaas) vaak de eerste stap om te nemen, schrijf je dan maar gauw in. En dan geld ook dat je je snel in moet schrijven bij een kraambureau want de grote steden hebben daar ook te kampen met wachtlijsten Als je nou niet kan wachten tot de standaard 12 weken echo kan je ook een/je verloskundige praktijk bellen en aangeven dat je niet weet hoelang je precies zwanger bent (je was onregelmatig ongesteld oid) dan krijg je al gauw een termijnecho. Maarrr dat is niet perse heel fijn hor het kan ook juist zorgen voor onnodige zorgen omdat het bijv nog kleiner wordt gemeten dan je zelf had gedacht of omdat het hartje dan nog niet klopt... Maar iig Van Harte Gefeliciteerd! Hoera!!!
Bedankt allemaal! Het begint nu langzaam een beetje door te dringen dat ik echt zwanger ben. Vanochtend nog een clearblue test gedaan, zo eentje met tijdsindicator. 2-3 weken zwanger, vond die! Hopelijk gaat alles goed.. blijft spannend zo in het begin! Maar wat zijn we blij, en trots!