En deze. De kleurtjes bovenin zijn bij mij alleen geel en geen 2 kleuren. Omschrijving: 2 verschillende klassieke melodieen (Bach, Mozart) 1 x natuurgeluiden speelduur 20 minuten volume controle diverse instellingen (oa beweging, beweging en geluid, etc) met nachtlampje
Dit is er nu nog: Badje en standaard ( 10 euro samen, is al oud maar nog goed) Box (beuken) (20 euro) Wipstoel (turquoise) (15 euro) Kleertjes vanaf maat 50 t/m 74, ook veel merk (n.o.t.k) Schoentjes waaronder ook ongedragen vanaf maatje 18/19 (15 euro per paar) 2 box/bed mobielen, 1 met schaapjes, 1 Symphony in Motion Heel veel babyspeelgoed waaronder veel Vtech (n.o.t.k.) Turqouise combisleeper in de kleinste maat (40 euro) Aankleedkussen (7,50) Turquoise boxzak (7,50) Loopwagentje Chicco (10 euro) Kruik en kruikenzak (5 euro samen) 2 flessenwarmers waarvan in 1 ook de dikke Difrax flessen passen (10 euro per stuk) Electrische kruik (2x gebruikt, 15 euro) Magnetron sterilisator (5 euro) bruin positieshirt maat 52 (7,50) Ondersteunende soort bekkenband in XXL (wit) (10 euro)
Aanvulling: Boeken: Het Grote Wonder Opperdepop Veilig zwanger Veilig bevallen Van Borst tot Boterham (Kleintjes) Ik heb nog meer boekjes maar zal even uitzoeken welke precies
Broek 1. Heb deze in wit en zwart. Is maat 48 van Miss Etam en valt lekker groot. Ik kon erin met maatje 50 en een tweelingbuik. Foto van de witte
Dat was het zo'n beetje. Het zit allemaal in bakken op zolder en zo uit mijn hoofd hebben we deze dingen zeker. Misschien kom ik straks nog meer dingen tegen
jammer van het schaapjesmobiel, had die ook wel erbij gewilt heb je nog een foto van het badje en standaard? en de wipstoel hier heb ik eventueel wel interesse in * badje + standaard * kruiken * wipstoel en natuurlijk de box als die nog voor gratis weg mag haha en ben ook wel benieuwd naar de kleertjes, met name de merk kleertjes groetjes
Ik zal een foto van het badje maken, euhmmm, hij staat op zolder en daar kom ik niet makkelijk. Ik ga wel zoeken in het archief of ik ergens een foto kan vinden, anders maak ik er 1. Het is in ieder geval wit met een schaap erop. Van de wipstoel staat hier in het topic ergens een foto, op pagina 1. Kleertjes heb ik echt enorm veel dus het is lastig om daar allemaal foto's van te maken . Het is van Hema, H&M, Mexx, Villa Happ, BFC enz..... Ook enorm veel rompers en van die kruippakjes. Een aantal neutraal en een hoop voor een jongen.