Hoe zit het met de box? Heeft iemand al gereageert? 20 euro box toch? Maar als het goed is is de verzendkosten als dat nodig zou zijn 6,75 ? Mits het niet zwaarder is dan 10 kg
Ik heb trouwens ook heel veel babykleertjes (veel merk), schoentjes (veel nieuw), buikbanden en een aantal boeken Veilig zwanger Veilig bevallen Oei ik groei Van borst tot boterham van Stefan Kleintjes En nog wat boeken
Hallo! Is de box er nog? Las dat ie gratis weg mocht?? En heb je er ook een duidelijke foto van? Zit er ook een la bij?? Groetjes Diamaria
Oke, geen idee wat je nu inmiddels nog hebt, maar las iets over positiebroeken/buikbanden/steunband, combisleeper, voedings-b.h.'s (merk?) Wat zou je daar samen voor willen hebben? Groetjes Senajo.
De bh's zijn weg Ik heb de babybelt (Anita) nog Combisleeper Buikbanden De 3 broeken Alles samen 75 euro inclusief verzenden.
Ik zal trouwens nog even een lijstje maken van wat er nog is. Misschien iets overzichtelijker. Ik moet nog even nakijken welke boeken ik precies nog heb. Boxzak Turqoise Verschoningskussen Hema incl. turqoise hoezen (2) Flessenwarmer Voedingskussen met bolletjes en lichtblauwe hoes Heel veel kleertjes (veel merk) 50 t/m 74 ook jasjes Veel schoentjes bijna alles nog nieuw Hydrofiele luiers en washandjes 2x badcape Magnetronsterilisator Kruik+zak Electrische Kruik (Bellywarmer) Badje met standaard Loopwagentje Chicco Speelboom van V-tech Flessenhouder 2x voor elk 6 flessen. Handig voor in de koelkast Rammelaars en ander speelgoed, waaronder V-tech Muziekmobiel Symphony light in Motion Boeken: Veilig Zwanger Veilig Bevallen Het Grote Wonder Van borst tot boterham Oei ik groei En dan dus de Combisleeper, buikbanden, positiebroeken en een positieshirt van Noppies
Foto van het shirt staat op pagina 2, van de babybelt op pagina 3 Muziekmobiel pagina 5 Buikbanden en broeken pagina 5 Deel van het speelgoed pagina 6