Heb zelf een action waarvan ik het niet helemaal vertrouw... Nu lees ik vaker dat vrouwen eigenlijk wel tevreden zijn over de action, niet zwanger is wit.... Hebben jullie vreemde action streepjes gehad die uiteindelijk niks waren, of wel dat mag ook Zal even mijn foto toevoegen. Bovenste is nog een eerdere positieve van helaas uiteindelijk een mk...en die daaronder van vandaag..
Ik zie wel iets roze maar zoals je bij mij hebt kunnen lezen ben ik geloof ik niet echt opper tuurder. Snap wel wat je ziet iig weet alleen niet hoe ik t zou aflezen behalve als Spannend!!!
Irritant die onzekerheid... Daarom dacht ik, open een topic van meer van die testjes en was het uiteindelijk niks of toch..
Die van mij was vager en ik was echt zwanger. Ik heb er geen foto van, want dat lukte toen niet. Spannend hoor!
Ik zou een kv2v5 doen,als het echt een streepje is zal die op de kv veel duidelijker zijn,omdat deze Veel gevoeliger is.
Spannend! Ben stiekem voor je aan het duimen Mijn Action test op 12 dpo, nu een mooi meisje rond lopen. View attachment 445110
Ik zie ook wel een streepje. Ik heb alleen maar omo witte action testen gehad. Ook nog niet zwanger geweest dus die klopte altijd bij mij (1e zwangerschap waren ze er nog niet). en foto van omo witte test zit je vast niet op te wachten?