Dit is het typische welbekende valse streepje van deze testen. Heb ik zelf ook al vaker gehad. Ik denk toch dat je lh-piek nu is dus ik zeg veel plezier
Een zwangerschapstest kan nooit positief uitslaan bij ovulatie. Ik had precies hetzelfde als jij en was toch echt zwanger. Snap tot op de dag van vandaag niet hoe het mogelijk was.
Ik geloofde het ook niet, maar er zijn zat meiden hier op het forum die een positieve zwangerschapstest hadden door een eisprong! @Ts; ik denk ook dat je weer een lh piek heb anders idd een rete snelle bevruchting+ innesteling. Wel spannend
Ik had hetzelfde.. ook twee keer maar wel knaltesten twee keer dus mijn ovulatietest reageerde wel degelijk op de hcg.. spannend
Nouja, nu weet je in ieder geval zeker dat het van je eisprong komt. Hopelijk kun je hier over 2 weken een mooie positieve zwangerschapstest showen
Hoi meid 1989! Ik heb je topic gevonden!! Maar wat een vreemd verhaal! Wij lopen trouwen gelijk met ons eisprong. Ook ik had mijn eisprong op 28 februari. Maar weet je nu zeker dat je niet zwanger bent???
Hey meid , toevallig ! Nee weet het niet zeker .. Want zit nog ver voor NOD in principe.. Maar ga er toch vanuit dat dat dit een twee poging was tot een ei en hopelijk lukt het en mag ik inderdaad over 2 weken ene positieve test hebben! Lange cyclus ... Normaal 28, Max 30 dagen dus het is even nieuw voor me
Hi, Om even te reageren op je berichtje.. Ik heb de Clearblue dubbel hormoon indicator ovulatietest gebruikt. Had 9 dagen een knipperende smiley, op dag 10 pas een vaste! Ik denk dat jij de roze van Clearblue gebruikte of niet? Het KAN allemaal, een test kan langer positief zijn, dat bleek bij mij wel.. Hoop voor je op veel geluk!