Ik was dit weekend even bij de Action, en had wat early zwangerschapstesten mee willen nemen. Nu lagen ze er niet meer, het vak waar ze altijd lagen was ook weg. Alleen de gewone zwangerschapstesten en de ovulatietesten lagen er nog. Betekent dit dat ze helemaal uit het assortiment zijn?
Hmm apart dan! Was vanmiddag toevallig in de buurt van een andere action, maar daar hetzelfde verhaal. Kon het ook niet even snel vragen, want ze waren zo druk!
ze zijn ook helemaal niet goed miss daarom ik had die ook gekocht de gewone teste licht positief en de early negatief
Ik zag laatst een Action Early en een K2v5 naast elkaar, en toen was die van de Action toch wel een stukje duidelijker. Daarom wilde ik die ook eens proberen, maar dat wordt hem nu dus niet meer 😂
Hier in Frankrijk waren ze er helaas ook niet meer Ff offtopic: Even een tip ( ik heb bij action gewerkt in het verleden ) Als je in het prijskaartje op het schap, een streep door de streepjescode ziet staan, dan betekent dat ze dat artikel niet meer kunnen bestellen. Het is dan een uitlopend artikel. Dus als je dat ziet en je wil nog wat kopen, inslaan!!! Want dat zijn dus de laatste. Zo had ik dat vorige week bij mijn favoriete afwasborstels, er lagen er nog maar 2 dus hup, snel nog meegenomen!