Ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MaM8910, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Hoi!

Ik heb vorige maand een miskraam gehad en daarna weer begonnen met ovulatie testen en na een week of 4 nog geen veranderingen en zwangerschapstesten waren ook nog een klein beetje positief. Maandaf bij de huisarts geweest en mijn hcg hormoon was in 4 weken maar gezakt van 31 naar 13. Dat kon dus nog wel even gaan duren. Ik was toen gestopt met ovulatie testen maar gisteren weer begonnen omdat ik er toch was onrustig van werd. En vanochtend ineens een dikkere streep en vanmiddag nog duidelijker! Ben super blij. Hoop morgen op een knaller!

Wat vinden jullie ervan?

2. Joanna84

Joanna84 Lid

12 jul 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die onderste interpreteer ik als een positieve ovulatietest, ik zou zeggen: laat er geen gras over groeien ;).

Ik heb zelf een set digitale van clearblue erbij en als ik twijfel dan "check" ik met zo'n test. Laatste keer klopte het prima en het gaf me een zeker gevoel. Succes!

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik vind 'm ook positief hoor!

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hoor positief! Zou als ik jou was goed proberen te voelen wanneer hij springt en morgen ook nog 2 x testen.

5. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Test gisterenavond en vanochtend zijn alweer minder donker.. Ik dacht altijd dat je 2 dagen lang je piek zou moeten hebben maar dat is dus niet zo. Als ik gisteren middag niet had getest had ik m gemist denk ik. Gisteren ochtend wel heel veel vruchtbaar slijm dus ben wel vrij zeker dat mijn ei vandaag of morgen komt.
    Ik heb mijn ei nog nooit gevoelt dus zal goed opletten :)

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou die onderste knalt zeker!!
    :D

Deel Deze Pagina