Hoi! Gisteren roze verlies en krampen. Vandaag op mijn NOD getest. Een klein plusje. Heeeeel licht! Ik moest in het daglicht kijken en zag een streepje zo dun als een haar en blauw. Mijn viend zag niks. Het was een CB. Zou die test voorgedrukt zijn? Verder moet ik vaker een grote boodschap doen en ben ik moe!!! Zou het?
De + van cb moet even dik zijn.... raar maar waar Sorry... Misschien word ie duidelijker...IK HOOP HET VOOR JOU
In de bijsluiter stonden ook lichtere strepen. Niet zo licht als die van mij. Ik ga zaterdag nog een keer testen!
ik had vandaag hetzelfde als jouw. Ik ben daarna naar de kv gerent voor een kV 2voor 5 euro gekocht thuis de test gedaan en die was negatief. Ik zag ook een heeeeel licht streepje bij de CB
Hai, Ik heb dit twee keer gehad met een cb test...toen ik teste met die van de kruidvat ( 2 voor 5 euro) was ie positief! De KV testen zijn heel gevoelig en ook een stuk goedkoper. Ik hoop het voor je! Liefs Najet
Morgen even naar het Kruidvat! De horizontale streep was dik de verticale haarfijn. Zoooo spannend! Slaap lekker!
De streep op de CB telt alleen als het een brede streep is, net zo breed als de horizontale lijn. Een dun pennestreepje moet je als negatief beschouwen. Een lichte brede streep is wel positief. Succes!
Jeetje Tata, wat spannend, zal voor je duimen! Maar...wat raar zit zo'n CB test inelkaar zeg, hoe gebruiksonvriendelijk!
Laat je het ons (NOD April) ook even weten wat het is geworden?? Wij zij super nieuwsgierig en benieuwd!! Succes!!
Net naar het KV geweest. Kon natuurlijk weer niet wachten tot morgen. Net was ie echt negatief, maar ja weer 's middags. We wachten maar weer! Hou jullie op de hoogte!
Oh, spannend hier. En, al weer getest? Idioot trouwens, die CB testen. Waarom kunnen ze die niet gewoon maken dat je kunt zeggen 'een streep is een streep'??
Ik wil jullie natuurlijk geen valse hoop geven of vervelend doen, maar CB staat wel eens bekend om vals positieve resultaten..... heb het zelf 3 maanden geleden ook gehad... heel dun penne streepje maar wel duidelijk zichtbaar... vals positief dus, ik heb nog navraag gedaan, hier moet ook ergens een topic over zijn, testen die vals positief resultaat geven. Erg vervelend is dat! Die streep van de CB moet even breed zijn als het voorgedrukte streepje, of hij nu vaag positief is of duidelijk...ze moeten even breed zijn!!