Heeeeel moe door ovitrelle?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mercurius, 18 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Pfff sinds in ovitrelle heb gespoten voor iui ben ik echt zoooo moe. Dus dit is wat hcg hormoon met je doet. Ook enorm opgezette buik en obstipatie. Zijn deze klachten vergelijkbaar met hoe je je voelt als je zwanger bent?? Dus dan weet je wat je te wachten staat of kan je dan ook weer anders reageren??

Jeetje nooit verwacht dat je zo moe kon zijn. Slaap als een roosje, maar hele dagen suf en gapen :roflmao:

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik heb nooit iets van de Ovitrelle gemerkt. Heb je niet gewoon een griepje onder de leden? Volgens mij worden vermoeidheid en obstipatie en zo tijdens de zwangerschap ook niet veroorzaakt door hCG maar door progesteron, en dat maak je sowieso aan na je eisprong, dus misschien dat je klachten daarvandaan komen?

3. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Nee geen griepje. Behalve heel moe en wat moeilijker naar het toilet nergens last van. Ik heb in alle andere maanden dit nog nooit gehad van progesteron. Ik denk echt dat het bijwerkingen zijn, want het is ook direct na de ovitrelle injectie begonnen.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Ik was vooral moe door al die afspraken elke keer. Dat merkte ik vooral in de wachtweken (dat plus toch wat spanning).

Was wel opgeblazen en weeiig op de maag

(Ik had pregnyl overigens)

5. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Oke ja ik wacht het wel af, maar omdat je hcg spuit dacht ik dat het misschien lijkt op de klachten als je zwanger zou zijn.

Ik heb gelukkig niet veel afspraken gehad. 1x echo en de inseminatie. Dat was het. Viel mij opzich best mee. Beiden keren vrij genomen van werk.

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Je progestron blijft extra hoog, dat geeft wel nare klachten overigens. Ik vond t wel anders dan zwanger qua gevoel. Raar op de maag door pregnyl was wel anders dan kokhalzen bij veel dingen door toename hcg

7. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Oh ja, zowel van pregnyl 10.000 als ovitrelle was ik altijd een soort van instant zwanger. Van de pregnyl 5000 voel het nog wel mee.
    Om maar te zwijgen wat het ook met mijn emoties deed. Al mijn moederinstinct was meteen ook wakker.

Succes met zwanger worden!

Emma1995 vindt dit leuk.
  8. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Jaa de effecten zijn bij mij identiek! Ik heb ook ovitrelle gespoten en was hier na 2 uur echt 'zwanger' van.
    En toen ik dan daadwerkelijk zwanger was, kreeg ik ook het gevoel ovitrelle gespoten te hebben (alleen dan wat geleidelijker). Ook een opgezette buik etc... Dus dat kan heel goed!

9. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    #9 Mercurius, 21 jul 2020
    Laatst bewerkt: 21 jul 2020
    Hier was het inderdaad ook echt na 2 uur dat het begon in te werken en ik kwaaltjes kreeg.

Hoe lang hield jij klachten van de ovitrelle?
    Merkte je verschil met wel of niet zwanger na ovitrelle gebruik?

10. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Ik heb zeker 14 dagen last gehad van stemmingswisselingen. Mijn test was na 15 dagen ook nog heeeeeel licht positief. Spontaan zwanger geworden in corona tijd (en dus geen fertiliteitstraject) met de simpele hulp van teunisbloemolie, dus ik durf het niet te zeggen.

11. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Oke fijn dat het toch nog natuurlijk gelukt is.

Weet je misschien nog wel hoelang de bijwerkingen van de ovitrelle bij jou duurde?

12. martine1982000

martine1982000 Actief lid

1 jan 2019
    107
    26
    28
    Vrouw
    Zorgondersteuner
    Houten
    sorry dat ik ondertussen even reageer...

Ik ben nu bezig met een terugplaatsing in een natuurlijke cycles met mijn cryos.
    Nu heb ik vorige week dinsdag de ovitrelle gezet en morgen heb ik mijn terugplaatsing.
    Maar sinds ik ovitrelle heb gespoten heb ik constant het gevoel of ik ongesteld moet worden. Heb een zeurderend gevoel van een soort menstruatiepijn.
    Hoort dit erbij?

Is mijn eerste tp in een normale cycles. Daarvoor alleen terugplaatsingen in een kunstmatige cycles gehad.

Deel Deze Pagina