Heeeeel pril zwanger?????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Whitepearl, Sep 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Door ziekte ben ik een tijd terug heel veel afgevallen daardoor ben ik maanden al niet ongesteld. Nu willen wij graag nog een kindje maar ja de vraag is heb ik nog wel een eisprong want ik menstrueer al maanden niet meer. We hebben de afgelopen 2 maanden regelmatig gevreeën en ik doe ook regelmatig testjes maar tot nu toe negatief ik heb ook ovu testen gebruikt maar ook geen eisprong te vinden. Maar nu deed ik gisteren een test en ik zag heel licht een streepje wel een tuurstreepje maar hij zit er echt. Ik heb de 23e opgemerkt dat ik vruchtbaar slijm had maar dan zou ik nu toch nooit iets op een rest kunnen zien? Van wanneer zou een eventuele bevruchting waarschijnlijk zijn bij een tuurstreepje? Zou ik dan toch echt zwanger kunnen zijn?????

Pffff zo verwarrend allemaal ik ben nu op van de zenuwen !

2. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Een licht streepje is ook een streepje! Het zou dus heel goed kunnen!! Ik heb ook altijd heel veel van die ovulatietesten gedaan en nooit positief resultaat gehad en toch (ondanks onregelmatige cyclus) wel twee keer zwanger geweest! :)
    Dus ik zou nog maar eens een test gaan kopen!
    Succes

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Doe anders vandaag of morgen een digitale test van blearblue....die geeft meer duidelijkheid!
    Succes meis!

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ik zou nog even wachten en over een paar dagen/weekje nog een testje doen. Als de menstruatie zou ik toch maar even naar de huisarts gaan (of ben je daar al geweest). Het uitblijven van de menstruatie is natuurlijk niet goed (tenzij je zwanger bent naturulijk)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je geen foto van je test?

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    +1 :)

7. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik heb vanmiddag uiteindelijk nog een test van clearblue gehaald en gedaan en deze is duidelijker dan die van de kruidvat hij zit tussen een tuur en lichte streep in ik probeer straks een foto te nemen pfffff ben zo zenuwachtig ik had helemaal geen streep verwacht pfffff maar nu na de cb heb ik toch wel beetje hoop

8. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Haal anders een test van CB waarop je kan lezen hoe lang je al zwanger bent. Dat was bij mij de enige test die positief testte toen ik zwanger was. Ik ben benieuwd naar de foto!

9. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Wauw dat is goed nieuws toch!!! Het kan je zo maar overkomen he :-D

10. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh! Spannend! Heb je al meer duidelijkheid? Wanneer ga je weer testen?

11. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik heb nog geen tijd gehad om de foto te maken maar ik ga vanmiddag opnieuw testen iets zegt mij dat ik beter in de middag kan testen.

Ik wil dan een foto maken van beide testen met hopelijk verschil!!!!!

Ik werd echt super misselijk wakker vanochtend dus nu heb ik zoiets van beeld ik dat me in of zouden de symptomen me opeens duidelijk worden, want ik merkte ook gisteravond opeens zo'n gevoel in mijn buik op whaaaaaaaaa ik ben gek aan het worden.

En pffffffff ben zo zenuwachtig mijn man weet nog van niks die ga ik niet blij maken met niks maar ik merk dat ik het heel graag met iemand wil delen maar goed nog effe geduld.

Maar ben wel bang om de test te doen bang dat ik nu niks meer zie ahhhhhhh ik word gek

Ik twijfel wel welke test ik zal doen want die clearblue is beest duur dus wil ik niet zomaar gebruiken ik hoop gewoon dat die van kvk nu duidelijker is zo ja dan doe ik nog een clearblue zo niet dan doe ik de cb morgen.

12. Tessa86

Tessa86 Lid

Sep 6, 2013
    39
    0
    0
    Een heel licht streepje kan goed betekenen dat je zwanger bent hoor! Afgelopen dinsdag was mijn nod. Donderdagavond getest, zag een heel heel licht streepje moest de test echt in het licht houden om het te zien. Vrijdagochtend opnieuw getest en toen verscheen er een duidelijker streepje maar nog steeds vaag. Vrijdagmiddag clear blue digitaal, gaf bijna meteen zwanger aan:)

13. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Misschien dat ik morgen dan toch maar die digitale ga kopen na mijn werk.

Je hebt die digitale die kleintjes van die rondjes 3 in 1 verpakking volgens mij met een smiley en die enkele welke zouden jullie kopen in verhouding zijn die 3 voordeliger

En ja licht streepje zou ook heel goed kunnen omdat ik dus echt geen idee heb wanneer dus de bevruchting geweest is ik zou maar zo een week te vroeg kunnen resten zeg maar.

Maar hoe snel moet het streepje donkerder worden de volgende dag echt al of hoeft dat niet perse ik hoor soms pas na 3 dagen

14. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Soms duurt het even voordat het streepje donkerder wordt en soms blijft het wel vaag terwijl je toch echt al een paar weken zwanger bent! Die Clearblue zijn vaak duidelijker omdat er staat; zwanger of niet zwanger.
    Volgens mij hoef je niet zo te twijfelen. Succes vanmiddag!

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    10 Dpo kun je al zwanger testen (niet iedereen!) , 23 is je ei waarschijnlijk geweest dat 2 weken later kun je testen dus vanaf de 7e a 8e van deze maand kon je testen! , ik zou de cb digi met week indicator halen , dan heb je iig meer duidelijkheid! , SUcces (ik is nieuwschierig! ) :D

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Zijn die met die smileys geen ovulatietesten?
    De digitale van cb geven zwanger en aantal weken aan of niet zwanger. Je houdt ons wel in spanning meid! Ik zal voor je duimen!

17. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik heb daarnet wel opnieuw de de gewone cb gedaan en het streepje is hetzelfde heeel licht maar toch wel duidelijk aanwezig niet alleen ik zou hem zien zeg maar maar nu raak ik toch gestrest dat hij nog niet duidelijker is geworden ik weet het echt effe niet meer

En ja mijn gok is dat ongeveer toen mijn eisprong was maar kan natuurlijk ook prima later geweest zijn ik weet het echt niet

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hcg heeft 48 uur nodig om meer aan te maken , maak je geen zorgen en doe gewoon de cb week indicator , dan ben je van je getwijfel af !! *pusht* :p

19. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Twee keer al raak. In die testen staat altijd; 'een licht streepje betekent ook zwanger'!!
    Heb je je vriend/ man laten kijken??

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Cb met smileys zijn ovutesten die moet je dus niet kopen,
    Je kan beter die me wekenindicator kopen.

Wil nu toch wel eens een foto zien van je testen eigenlijk...

Share This Page