Maar heeft die digitale trouwens niet veel meer nodig om positief te testen ia het morgen dan niet te vroeg? Pfff word niet goed van mezelf
Zou zeker morgenvroeg testen...die met wekenindicator is gevoelig die zou je kunnen doen als je streepjes hebt op testen
Nou hier san eindelijk de foto het is een beetje gehaast genomen omdat mijn man het nog niet weet. In het echt is het iets duidelijker en zijn het echt strepen even dik als die andere streep
Vooral de onderste is duidelijk. Voorzichtig gefeliciteerd! Zou inderdaad de clearblue met indicator doen. Dan weet je het zeker.
De eerste foto komt het beste overeen met de echte situatie maar het blijft lastig ik dacht de 23 vruchtbaarslijm te hebben maar heb mijn aantekeningen er bijgepakt en de 25 en 26e dacht ik dat ook toen ook gemeenschap gehad
Ik vind sommigen nog wel wat voorbarig met de felicitaties. Ik zie inderdaad ook wel "iets", maar volgens mij niet overduidelijk positief. Hou nog even een slag om de arm dat de test ook valsposi kan zijn. Deze testen staan erom bekend nog wel eens een streepje te geven bij niet-zwangeren..
Ik heb altijd begrepen dat een licht streepje ook betekende dat je zwanger bent dus...en deze is toch best duidelijk hoor. Ik zal je feliciteren als jij het zelf van de daken schreeuwt, goed?! :-D
Ik ben zelf ook echt nog niet overtuigd hoor! Maar in het echt is het nog wel duidelijker san op de foto Morgen doe ik een digitale na mijn werk ik hou jullie op de hoogte !!