Jammer van de negatieve reacties. Veel weten dat de lichte streepjes vaak moeilijk op de foto zijn te krijgen. Dat heeft bijna iedereen wel gehad.. Ik zie het streepje staan meid, op de gewone en op de negatieve foto ook.. Durf niet te zeggen of hij roze is of grijs want is er lasig om te zien maar zou als ik jou was donderdag of vrijdag weer testen en hopelijk heb je dan een duidelijkere streep
Meestal is een streepje in het echt inderdaad wat beter te zien, dit had ik ook, kreeg ze niet goed op de camera, 2 dagen later lukte het wel. Ik hoop ook dat je test over 2 dagen wat meer cameraproof is zeg maar, overigens als ik tuur en inzien met de iPad lijk ik iets te zien. En mensen als wij op elkaar reageren denk dan een beetje na hoe het over kan komen, iets wat je typt kun je goed bedoelen maar het kan hard overkomen. Vind sommige reacties een beetje kattig overkomen en dat is nergens voor nodig
Man man man, wat een gedoe hier seg, het is net of jullie willen bewijzen dat ze niet zwanger is. Is het al niet spannend genoeg dat ze lichte streepjes heeft en bang is dat het misgaat, dat jullie je ook nog zo negatief opdringen i.v.m de testen? Ik hoop dat je volgende test een knaller is meid!
Bedankt voor de laatste paar reacties kon wel een paar lieve opbeurende worden gebruiken in deze zenuwslopende tijd dank jullie wel
Ik zie m hoor meid! Spannend zeg! Kan je evt je huisarts bellen voor een bloedtest? Kan natuurlijk zijn dat je gewoon kangzaam hcg opbouwt...dan is het ook lastiger met testen. Ik duim voor je! Xx
Heb ook ooit een tuurtestje gehad met een heel licht streepje. Op de foto was daar niets van te zien. Helaas ben ik toen een paar dagen later ongesteld geworden, dat was ws een vroege miskraam. Wat ik wil zeggen is dat op zo'n foto niet alles goed te zien is. Bij daglicht wel. Dat als jij een streep zag, is dat zo! Helemaal super toch! En als je twijfelt, gewoon nog een testje wagen. Als je echt zwanger bent, dan veranderen testjes daar niets aan hoor. Sommige mensen blijven lang negatief testen, blijken ze daarna allang zwanger te zijn.
Ben ik de enige die wat ziet op de kv test? Idd morgen of overmorgen nog eens testen. Als het goed is moeten ze dan op gaan lopen. Succes!
Duimen duimen duimen!!!! Hopelijk eind deze week een duidelijke test! Laat ze lekker en ga gewoon op je eigen gevoel af! Je merkt vanzelf wel of het wel of niet is , spanneeeennd
Ik denk dat alle reacties in principe allemaal goed bedoeld zijn en niet waren om je te kwetsen. Al snap ik wel dat het zo kan overkomen. Dat is vaak het lastige met geschreven woorden.. Misschien dat de huisarts wat van je zorgen kan wegnemen..? En so wie so zijn de eerste weken van een zwangerschap heel spannend. Ga je het je man vertellen? In ieder geval wens ik je veel geluk!
Ik testte pas ná nod een tuurstreep. Het zegt dus niks. Inderdaad over een paar dagen nog eens testen en hopen dat er dan een duidelijkere streep staat. Geduld is een schone zaak en errug moeilijk in zulke gevallen
+1 ook ik zie wat hoor. Kruidvat is sowieso niet meer wat het is geweest. Morgen/overmorgen nog een keer en dan zou je iets moeten zien.
Nog bedankt voor jullie lieve reacties ik heb vandaag braaf nog niet getest maar wat een zenuwen pffff wel erg misselijk maar kan ook tussen mijn oren zitten ik hou jullie op de hoogte
Meid, waarom gooi je er geen digitale tegenaan? Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar dan heb je tenminste wel duidelijkheid. Wat betreft je test, het kan natuurlijk aan het beeldscherm liggen, maar voor mij ziet het eruit ALSOF je urine is gestopt met doorlopen waar het 2e streepje zou moeten staan. Rechts daarvan vind ik het witter. Maar nogmaals, dat is hoe ik het zie en het kan gewoon aan de overdracht liggen. Ik hoop voor je dat je heel snel een mooie duidelijke test in je handen mag hebben.
Dat vind ik dus ook, dus het zal niet aan je beeldscherm liggen Op de eerste testen, die van cb, zie ik voornamelijk de schaduw van de omhulsel precies op de plek waar de streep hoort te staan. Ts, heb je nog getest?
Oeeee ik ben ook wel heel benieuwd!! En alle berichtjes gelezen. Wat een spanning in jou situatie zeg! Die digitale is volgens mij wel echt de uitkomst, zie je gelijk hoeveel weken. Oeeeeeeiiii wat spannend!!! Let us know
In dit topic dus precies hetzelfde als in je andere. Jammer, je maakt jezelf helemaal gek. Ik zie op deze testjes en op je andere testjes geen tweede streep. Maar wat jammer dat je je zo laat kennen zeg en meteen je topic laat sluiten. Dit terwijl er genoeg meiden zijn die echt met je hebben meegeleefd. Je reageert nogal overdreven fel en schiet meteen in de verdediging als iemand je test als negatief beschouwt. Hopelijk voor jou snel een knaller! Succes met alles.