Hallo dames, Morgen ben ik 5 weken zwanger, ik ging net naar de wc en bij het afvegen zat er bruinig slijm aam het wc papiertje.... Ik heb dat soms voordat ik ongi moet worden.....maar ja ben nu zwanger... Pfff wat kan je je er onzeker door voelen. Hoop dat het bij bruinig blijft...
Tja het kan alle kanten op... Ik had het met 7 wk en er was niets aan de hand. Mijn allereerste zwangerschap had ik het en die eindigde in een miskraam. Afwachten dus helaas...
Tja het kant alle kanten op, maar blijf hoop houden.. zolang je geen krampen hebt en het wordt geen rood bloed dan hoeft er niets aan de hand te zijn.... Bij mijn eerste heb ik 7 dagen lang bruine/rode afscheiding gehad (ook rond de 5 weken) en we hebben een gezonde dochter... Wanneer heb je een echo??? Sterkte en houd moed al is het heel moeilijk
Ik heb 1 miskraam gehad. Met ook veel bruinverlies. Maar heb ook 1 zwangerschap gehad met veel bruin en ook veel bloed verliies. Zelfs zoveel bloedverlies dat ik dacht dat ik leeg bloede en bleek baarmoder vol bloed te hebben. Toch ging het goed die keer heb een leuke gezonde zoon. Houd moet is echt moeilijk maar houd moet.
Bedankt dames voor jullie reacties... Heb nog steeds ietsie pietsie bruin af en toe. Geen kramp helemaal niks... Vandaag gebeld door moeders voor moeders en die kwamen meteen langs....de test knalde eruit! Dus geloof erin dat het goed zit
Ik hoop natuurlijk voor je dat het goed zit, maar een positieve test zegt op dit moment niets meer hoor! Zolang een eventuele miskraam nog niet afgestoten is, maakt je lichaam nog hormonen aan. Zelfs even na een miskraam zit er nog HCG in je urine namelijk. Toch hoop ik natuurlijk dat dit overbodige info is!