Het spijt me meid maar ik zie niks.... misschien nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen?
Ik zie wel wat, maar kan ook door het niet goed doorlopen zijn. Vind hem wat geel. Kun je hem spoelen onder stromend water?
Je maakt lastige foto's... Op een vensterbank wil het wel eens beter lukken en echt van bovenaf een nemen
Uhhh,had je gisteren niet een positieve ovulatie test en had je geklust? Waarom doe je dan een zwangerschapstest?
Uhmmmm dat zou wel knap zijn? Jij had toch ook net een onderwerp met daarin een knallende ovulatietest op de foto?
Ja dat klopt maar ik heb me weer eens gek laten maken door mijn collega s die zeiden als je ovulatietest uit het niks echt zo positief word kun je ook zwanger zijn en dat hij daarop reageerde .;-( maar ik ga proberen om me niet meer gek te laten maken en pas over ongeveer 14 dagen weer te testen beter voor de gezondheid haha
Ja dat zag ik op mijn ovulatietest ook gister die knalde echt en daarom liet ik me gek maken om te testen vandaag .erg he wat je als vrouw soms allemaal doet
he jij zat toch op de lijst van 16 t/m 31 juli? Ik zie op de eerste heel in de verte een licht streepje. Kan me goed voorstellen dat je nu ook echt wel eens duidelijkheid wil. Ik hoop dat je snel een mooie duidelijke test hebt dikke knuf!