Hoi meiden, vorige week zondag posi ovutest gehad. Nu sinds vandaag weer heel erg rugpijn, maagzuur en witte slijmerige afscheiding. Iemand enig idee of dat al beginnende zwangerschapssymptomen kunnen zijn?? Kan over een week pas testen, zit zo in spanning.
Hoi Mamatje, Ongeveer 5 dpo zal de innesteling plaatsvinden. Dus dit zijn symptomen die eerder wijzen op innesteling.. Alleen zeker weet je dat niet, dus even afwachten tot NOD
Ja ik snap er helemaal niks van hoor haha. Maar ik dacht mischien kan het erbij horen. Ik heb normaal nooit maagzuur, alleen als ik zwanger ben. Maar ik durf er geen hoop aan te vestigen ivm 2 keer mk. Dus aan de ene kant heb ik zoiets van ja ik kan wel eens zwanger zijn, maar aan de andere kant durf ik dat weer niet te denken omdat k dan bang ben dat ik het mezelf aanpraat
Ja dat is wel begrijpelijk... beste is proberen je ervan af te zetten (ik weet hoe moeilijk het is) en gewoon af te wachten tot NOD. COnclusie: Een vrouwen lichaam zit heeel raar in elkaar Ik zit nu 5 dpo, en heb ook krampjes en creme afscheiding, maar ik heb al zoveel omo-witte testjes gehad dat ik het niet durf te hopen.. Dus enige wat je kunt doen is afwachten succes meid!
Deze test had ik vanavond gedaan. Ikzelf zie op die bovenste test een licht 2e streepje, zit zo in spanning
Meid, het is echt ONmogelijk om 5 dagen na je eisprong al zwanger te zijn en te testen Pas vanaf 5 dagen na je ei (vandaag dus bij jou) kan de innesteling plaatsvinden en dat duurt enkele dagen Pas ná de innesteling maakt je lichaam HCG aan, en vanaf dan is testen pas zinvol. Pas 14 dagen na je ei hoor je eigelijk te testen, maar vaak kan het ook al een dag of 2 eerder, maar 5 dagen na je ei is onmogelijk. Die testen zijn dus vals positief mocht er een streepje komen (mits je daadwerkelijk 5 dagen na je ei zit)
toch adviseren ze 14 dagen aan te houden. als je nu positief test kan er nog veel mis gaan. pas bij 14 dagen na ei is test 100%...
Dat is idd zo bij heel vroeg testen.. Er gaat vaak nog van alles miss en dan wordt je ongi.. Beste is altijd wachten tot dag van je nod..