Even kennis maken...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marjanneke, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Hallo allemaal,

Ik ben Marjan, 39 jaar, woon in Vlissingen samen met de liefste man ter wereld, zijn zoontje, onze hond Joy en onze twee katten Diesel en Elmo.
    Op dit moment ben ik 14 weken zwanger en heb eindelijk besloten om me hier aan te melden.
    Na een miskraam in 2008 en één in 2009, duurde het ruim een jaar voordat ik weer zwanger werd en het was dan ook min of meer een verrassing dat het er nog van kwam. We zijn nu dolgelukkig en ook steeds minder onzeker omdat alles voorspoedig verloopt en 'anders' is dan de vorige 2 keren. We hebben inmiddels een echo gehad rond week 8 (wat toen week 9 al bleek te zijn) en het hartje zien kloppen, en vandaag bij de verloskundige het hartje horen kloppen :), iets dat voorheen nog nooit het geval was geweest.
    Omdat ik toch enkele ervaringen wil delen en graag meelees over hoe andere vrouwen hun zwangerschap beleven heb ik me dus uiteindelijk weer aangemeld. De laatste beide keren had ik dat ook gedaan, maar mocht het helaas niet lang duren. Ik hoop hier nu weer wat informatie te kunnen vinden en gezellig meekletsen over datgene wat ons allemaal staat te wachten.

Tot ziens dus maar hier op het forum! :p

Groetjes,
    Marjan

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Hai Marjan,

welkom hier. Ik ben ook net een aantal dagen lid geworden van deze site en er staat echt veel info op! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Groetjes Blue eyes

3. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel kletsplezier gewenst hier!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    welkom

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    :D Dank jullie wel!

Heb inmiddels al lekker wat rondgekeken, leuk om te lezen hoe jullie je zwangerschap ervaren!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

8. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Marjan,

Welkom!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van!
    Veel lees en klestplezier!

Groetjes, Linda

Deel Deze Pagina