Wat duurt het lang... :(

Discussion in 'Miskraam' started by Ago, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Op 17 september heb ik bij 5 weken en 4 dagen zwangerschap een miskraam gehad. Vervolgens heb een week lang rood bloedverlies gegaan. Dit ging vervolgens over naar bruinvloei. Inmiddels is het 3,5 na de miskraam en vloei ik nog steeds... Soms wat meer, soms wat minder.
    Ik heb vrijdag telefonisch contact gehad met de VK omdat ik toen ook erge kramp had onder in mijn lies. Maar van haar moet ik het nog 2 weken aankijken... Als het dan nog 'rommelt' moet ik opnieuw bellen. Gelukkig is de kramp inmiddels weer weg.

Wie van jullie herkent dit? Ik vind het erg vervelend dat het zolang duurt allemaal. We willen graag weer opnieuw proberen zwanger te worden, maar dat lukt zo dus niet (althans ik vrij liever niet wanneer ik vloei).

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Jeetje wat vervelend.. Ik zou staan op een inwendige echo.. Zodat ze kijken of je helemaal schoon bent.. Het kan zijn dat er restweefsel zit en dat kan krampen (lichte weeen) en bloedverlies veroorzaken..
    Heb ik zelf ook gehad, en als je over 2 weken pas gaat ben je weer een tijdje verder... Overigens vind ik het heel vreemd dat ze geen controle doen met inwendige echo in het ziekenhuis...
    Op je strepen staan hoor meis, want ze sturen je heel snel weg!

Sterkte!

3. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Hoi Berretje,

Thanks voor je reactie. Ik heb vanochtend maar met de huisarts gebeld, zij vond ook dat ik een inwendige echo moest gaan krijgen om te controleren of alles wel 'schoon' is van binnen. Dus nu had ik iets meer 'ruggegraat' bij de verloskundige.
    Morgen heb ik aan het eidn van de ochtend een afspraak voor een inwendige echo. Hoop dat alles 'goed' is.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    succes vandaag

5. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Vandaag een inwendige echo gehad. De baarmoeder was wel schoon, maar nu blijkt dat er een grote cyste op mijn eierstok zit.
    Ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik nu voor a.s. vrijdagmiddag een afspraak heb...

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

O jee, wat rot. Ik heb het vaker gehoord. Zo'n cyste kan toch vanzelf weer weggaan?

Suus

7. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Hallo,
    Ik had ook een cyste op mijn eierstok. Dit komt vaak voor bij zwangerschap (dat is het vlies van het eitje wat bevrucht is). Vaak worden ze automatisch wel kleiner. De mijne was op de 1e echo zo'n 5-6 cm en een week later al geslonken tot 3-4 cm. Op zich hoeft het dus helemaal niet ernstig te zijn, maar wel goed dat ze het in de gaten houden.

8. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Die van mij is 12 cm groot, dus behoorlijk fors, momenteel heb ik erg hevige buikpijn (zojuist gesport wat van de vk wel gewoon mocht) en wacht ik op een telefoontje van de verloskundige.

Share This Page