Hallo dames heb vanmorgen een zwangerschapstest van action gedaan . Als ik 14 dagen bij mijn eisprong op tel dan zal ik zaterdag of zondag ongesteld worden . Nu kon ik me niet meer in bedwang houden . En toch een test gedaan met ochtend urine . Er verscheen een heeeel licht streepje moest echt voor het raam kijken met daglicht . Wat betekent dit ? Of zijn de testen gewoon prut ?
helaas geven action testen dus altijd tuurstreepjes als de je de verpakking openmaakt die je ook voorgedrukte streepjes
Action testen hebben een voorgedrukt streepje.. Dus als je hem alleen ziet in het licht en hij echt bijna niet zichtbaar is zou ik uitgaan van negatief!
Heb geprobeerd een foto te maken . Maar krijg het streepje er echt niet op . Flut testen dus pff . Ja test ook wel vroeg . Er is nog hoop
Dit herken ik echt niet hoor. Bij mij was negatief ook echt gewoon omo-wit. En bij de positieve test een mooi streepje. Ik wil TS geen valse hoop geven, dus ik zou voor de zekerheid dan gewoon een CB halen die zegt zwanger of niet. Dan kun je het niet duidelijker hebben
Ik heb er allen positieve ervaring mee, negatief was ook zonder streepje.. Alleen ver na afleestijd maar dat overkomt de beste testen ook weleens. Als het binnen de afleestijd was zou ik overmorgen nog een x proberen!
Jaa denk dat ik vrijdag of zaterdag nog eens probeer hoop het wel . Maar ga nog nergens vanuit . Heb wel elke keer buikpijn noet heel de dag maar af en toe . Menstruatie achtige buikpijn al vanaf zondag . En mijn darmen rommelen heel erg . Dus weet niet meer wat ik moet denken haha .
Plaats maar een foto van de test, dan kunnen we meegluren. Ik heb vaak action testen gedaan. Omo wit als die negatief was, en de keer dat die positief was had ik ook 2 strepen! Dus wie weet!
Ik ben super tevreden over de action testen geven bij mij absoluut geen valse streepjes... Ik teste 6 dagen voor NOD met een action test en een heel vaag streepje die elke dag duidelijker werden
Ik had ook tuurtestjes met action, toch ongi geworden, daarna nogmaals gedaan en toen was hij wel Omo-wit. ( mede om wat er hierover gezegd werd op het forum). Mijn ervaring is er dus ook niet echt negatief over.
Jaa dat is vervelend dat had ik dus met de kv testen 2 voor 5 . Ik probeer het vrijdag of zaterdag nog hou de moed erin haha
Tja streepjes voor je nod kunnen altijd nog gewoon in ongi om slaan, daarom adviseren ze pas op je nod of na je nod te testen.. Ik had altijd omo witte vensters...tot deze maand
Ga morgenvroeg weer testen want moet morgen ongesteld worden . Heb wel vanaf zondag al elke keer hele lichte menstruatie buikpijn en last van mijn borsten . Dus ben benieuwd morgen jullie horen het nog !