Ik baal als een stekker: ik heb nu 3x een kv test gedaan en elke keer krijg ik wel een 2e streepje, maar heeeel licht. Op de laatste van een uur terug bleef ik ondanks dat ik hem wit vond toch vaag iets zien, dus water erop, en ik zie weer heeeeeeeeeel licht een streepje. Ik geloof zelf niet meer dat het van een zwangerschap is, maar baal dus wel dat de kv nu dus wél steeds een indroger of lichte streep geeft, dat was eerder toch nooit? :x:x:x
Ik had 2 maanden terug ook vals positief getest,dus kan best maar misschien toch licht positief.Hoop het voor jou mamabri hihi.
ik was 2 weken overtijd,en had kruidvattest licht streepje en 123 zwangerschapstesten gebruikt en ook licht streepjes,had toen de fotos toegevoegd.Maar werd helaas toch ongesteld.En vorige periode dag 23 van me cyclus positieve ovulatietest 2 dagen later ongesteld geworden.Ben benieuwd deze maand pfff
Ik had afgelopen vrijdag ook een twijfelachtig streepje ( zie album)... Weet niet zo goed wat ik er van denken moet... Was het na afleestijd?
Ik zei de gek. Heb regelmatig hele lichte streepjes gehad binnen de 5 minuten die ook bleven staan na ' waterbehandeling', maar toch gewoon ongi geworden. Ik vertrouw ze niet meer zo, behlave als ik een duidelijke streep zie, maar bij vage streepjes denk ik altijd; test over een dag of twee maar opnieuw
ik had het helaas vorige maand ook, echt waardeloos die twijfel, hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
Oh dit maakt mij toch ook wel weer erg onzeker. Ik heb nog nooit streepjes bij kv gehad terwijl ik niet zwanger was. Was dat bij jullie voor nod? Mss dan toch zwanger maar niet blijven plakken? Mamabri, waarom geloof je er niet meer in? Hoever ben je in je cyclus?
Bij mij was het nog voor NOD hoor, het zou kunnen dat het misschien niet goed is gegaan gezien de heftigheid van mijn ongi erna. Het zal ook voor iedereen wel weer anders zijn
Nee binnen afleestijd, maar gisteren had ik er nog 1 gedaan, daar zag ik "iets", maar kon het niet goed zien, dus dacht, oke, ik wacht nog even. Na een uur zag ik dat "iets" nog steeds dus water opgedaan en toen zag ik dat het "iets" alsnog een vaag streepje was.
Ik zit vandaag op mijn normale NOD, dag 28. Maar ik heb mijn ovulatie wat laat gekregen, op dag 17/18 was hij positief, dus ik denk (verwacht ) dat ie misschien wat later is deze maand? Ik weet het ook niet, maar daar ga ik maar even vanuit. Ik geloof er niet meer in omdat ik al 3x zo'n streepje heb gehad, ze worden niet duidelijker. En eerlijk? Ik heb ook nog nooit streepjes gehad als ik niet zwanger ben, normaal blijft de test dan wit, geen tuur, geen twijfel, wit! En nu dus niet.....
Ik wilde net aan je gaan vragen hoe het vandaag is.. ... Balen zeg! En balen dat we niet kunnen oordelen.. Misschien moet je eens een paar dagen wachten.. Bij acceptatie van een nee breekt meestal je menstruatie door.. Kijk als het dan over paar dagen nog níet zo is zou je nog s kunnen testen,. (zegt de persoon die dit streven ook altijd heeft maar ook 3 x per dag test )
hahaha, erg he? Ik zit nu ook echt op mijn handen, thee staat voor mijn neus, maar ik drink het nog niet omdat ik twijfel
Nee, ik heb voor de thee gekozen Ik krijg nu net te lezen dat mijn NOD waarschijnlijk op dag 34 is, dus dan test ik gewoon veeeeeel te vroeg, zit nu op dag 28. Dan zijn lichte, vage, bijna onzichtbare streepjes toch wel een hoopvol teken toch? Wordt er beetje blij van
nee, ik ga een weekend weg en neem geen testen mee Wel maandverband, tampons en de hele meuk voor het geval dat.....