heeeel licht streepje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ch28, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @ch, Wat gaaf een lichte streep, was bij mij ook zo paar dagen voor NOD, maar je hoort veel over valse streepjes, dus overmorgen nog een keertje testen!
    Enne de ongi krampjes, ik heb ze nog steeds en zie mijn banner, is heel normaal!

Liefs Jojo

2. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties!
    Ben ook echt super benieuwd, maar durf nog niet blij te zijn. Ben veel te bang dat ik vandaag alsnog ongesteld word, dus ga morgenvroeg nog een keer testen met een sensitest en maandag met de digitale clearblue. Heb geen ongesteldheidskrampjes meer, voel wel mijn schaambot (soort spierpijn).
    Heb een foto geprobeerd te maken, maar kreeg 'm helaas niet scherp (het streepje staat er trouwens nog steeds!).

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik moet ook echt even wat te doen vinden vandaag. Vanavond visite dus dan is het oke. Maar ik kan echt heel de dag al nergens anders aan denken. Tis ook zo spannend, voelt een beetje als alles of niks:eek:f zwanger of IUI.

4. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Heb vanochtend weer een test gedaan en het streepje was nog licht, maar al wel een stuk duidelijk dan gisteren! Kan er niet meer omheen denk ik, durf het nog niet te geloven....
    Ik heb een foto in mijn album staan van de test....

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

als je de foto klein laat en ernaar kijkt zie je wel een licht streepje.. maar als je hem vergroot is de foto veelste onduidelijk.. maar kzie tog echt een streep hoor ;)

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Als ik de foto vergroot is hij wat te onduidelijk en zo net iets te klein, maar een streep is een streep dus ik denk dat je toch echt wel zwanger bent meid. En je hoort dat wel vaker dat meiden het gevoel hebben dat ze ongesetld moeten worden en dan toch zwanger zijn :D Laat je ons iets weten?

7. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zie een echte streep hoor! Hoef ik niet moeilijk voor te kijken :)

8. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ja, denk dus echt dat ik zwanger ben! Heb ook geen ongesteldheidsgevoel meer en heb sinds vandaag ook brandende en grotere tepels. Ook had ik vanochtend flink last van mijn schaambot.
    Dus......denk dat het wel goed zit :D !

Heb met mezelf afgesproken dat ik aankomende dinsdag een CB digitaal doe, gewoon voor de zekerheid.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    @ch28 wat spannend zeg!Ik zie ook een 2de streepje hoor.
    kan die belichting niet beter van foto?
    en ik zie dat je iegenlijk nog 2 dagen moet wachten!
    dus blijft afwachten. maar vanaf hier alvast gefeliciteerd!

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Nou ik zie m ook hoor! En een streep is een streep meis, van harte gefeliciteerd!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik zie hem ook de streep!.. had zelf ook een heeeeel licht streepje maar die was nog veel lichter.. ik ga zelf pas volgende week testen.. (als ik da vol kan houden :p )

12. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Heb vanochtend nog een keer getest met een kruidvasttest en had een supervette streep (of kruis kan ik beter zeggen ;) ). ben dus echt zwanger :D :D :D :D :D !
    Zal 'm vanmiddag in mijn album zetten (ben nu op mijn werk).

Kan het nog niet helemaal geloven maar ben super blij!

Hoop voor alle meiden die nog niet zwnager zijn en dat graag willen dat ze ook snel een positieve test in handen hebben!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hey super! gefeliciteerd!

14. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Gefeliciteerd en geniet ervan he!

Ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan van de kruidvat (die van 2 voor 10,-) en weer kwam er een licht streepje. Is het mogelijk dat je 2 keer achter elkaar een indrooglijntje krijgt of zal er toch meer zijn en kan ik beter een ander merk test proberen? Krijg hem trouwens niet op de foto want dat wordt 1 grote witte vlek dan :(

fijne dag iedereen!

15. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Is zeker een heerlijk gevoel, maar wel onwerkelijk hoor!

Ik heb afgelopen zaterdag ook getest met die van het kruidvat en ik had ook heel licht streepje. Zondag met senistest gedaan en die was al een stuk duidelijker. Dacht trouwens dat indrooglijntjes niet echt bestonden?
    Spannend!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Proficiat !

Indrooglijntjes bestaan echt daarom mag je een test na 15 minuten ook niet meer aflezen eigenlijk !
    maar het was bij jou geen indrooglijntje , hartstiike zwanger , fantastisch !

ben stiekum wel een beetje jaloers hoor !! [​IMG]

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo!

Ik had ook van die onduidelijke kruidvat testen, er kwam een superlicht 2e streepje maar wel pas na ruim 5 minuten en dan mag je hem officieel niet meer bekijken.
    Ik ben CB digital testen gaan halen en heb er 2 gedaan, zie mijn onderschrift, bij beide testen kwam er na een kleine minuut een vette ZWANGER te staan. Dus ik zou zeggen: gauw gaan halen en ik ga heel hard voor je duimen!

GR. Cindy

18. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Ch28,

Gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Hopelijk kunnen zich binnenkort meer dames bij je voegen.

Groetjes,
    Moniek

19. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Dank je! Hoop voor jou dat het ook snel raak is!

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Wauw! :D gefeliciteerd! een mooi cadeautje zo voor de kerst!

Deel Deze Pagina