Bij mij waren beide keren de streepjes al binnen 3 minuten zichtbaar : Dus ze kwamen eigenlijk al vrij snel.
Nou als je nog twijfelt dan zou ik ze toch nog even van een ander merk halen. Maareh... volgens mij ben je dan gewoon zwanger hoor. Laat je even weten hoe het afloopt?
@Debzie , als je na drie minuten al een streepje hebt mogen we je ook feleiciteren , joh ! Ik bedoel met een indrooglijntje echt , als je de test al hebt weggelegd en hem na een kwartier afleest , als je nog ongerust bent zou ik hem over 2 daagjes nog een keer een testje doen , dan moet het toch wel duidelijker zijn ! Wanneer is jou nod?
Ik hoop het zo maar durf het nog niet te geloven omdat het 2 keer een dun streepje was! Heb voor morgenochtend een CB test liggen. Mn nod weet ik eigenlijk niet want dit is de 2e ronde pas en mn 1e cyclus was 48 dagen en zit nu op dag 36 maar heb een soort opgeblazen schijven in mn borsten en had wat vage buikklachten dus heb maar gewoon getest eigenlijk!
Hey meiden, Kan het bijna niet geloven maar de test van vanmorgen was toch echt overduidelijk positief Vind het nog wel onwerkelijk hoor! Hoop voor iedereen die nog niet zwanger is dat jullie ook snel een positieve test in jullie handen hebben! Liefs
He debzie , Proficiat ! En idd voor iedereen hier hoop ik dat ze ook snel een positieve test hebben !!! including me !!!
Zieje nou! Een streep is een streep. Geweldig meid! Gefeliciteerd! Zie ik je op het augustus mama topic? Gr. Cindy
Ik had bij de digitale clear blue 'zwanger'staan en bij de etos een heel licht (2e) streepje. Dus ik neem aan dat ik zwanger ben..... ben blij dat die digitale gewoon aangeeft met woorden, dan weet je het zekerder. groetjes
he meiden zoals jullie wrschijnlijk nu al wel doorhadden wilde ik er gewoon aan toevoegen een streep is idd een streep... hoe licht die ook mag verschijnen ten minste dat heb ik mij door meerdere laten vertellen... en zo was het hier ook en nu is men meisje al bijna twee maanden dus je ziet maar ik ga binnenkort voor een tweede... heel binnenkort dus laten we hopen dat er dan bij mij ook een licht streepje verschijnt... of een dik streepje mag ook natuurlijk xx