Hoi dames, Ik heb vanmorgen getest en dit was het resultaat. We waren stiekem al blij, maar was dit wel terecht?? Wat denken jullie?
Ziet er uit als een positieve test! Voor je eigen gevoel misschien even een digitale cb doen? Voor mij voelde het pas echt toen ik ZWANGER in het venstertje zag staan..
Wauw, wat veel reacties en ook allemaal positief. Ik dacht dat als je een licht streepje hebt, het niet zeker is dat je zwanger bent. Of is mijn streepje niet zo licht?? Ik ga straks door de sneeuw naar de stad (woon gelukkig op loopafstand) om even zo'n CB test te halen. Wanneer kan ik die dan het beste doen? Er staat namelijk bij lichte streep herhaal met 48uur, maar kan ik dit ook morgenochtend doen of heb ik dan meer kans dat er staat niet zwanger?
Een streepje is een streepje, licht of niet. Je zult zien als je overmorgen weer test, hij donkerder zal zijn.
Die is duidelijk hoor! Spannend! Ik denk dat je de cb digitaal morgen ochtend al wel zou kunnen doen. Wel met je eerste urine uiteraard, en vnv voor het slapen gaan niet te veel drinken. Succes. Ps. ik wil de digitale ook vanavond of morgen gaan halen...
Ik had een lichte streep op Kv2v5, en de volgende ochtend een ZWANGER test van CB. Dus ik zeg ; morgenochtend even doen!