heeeel raar telefoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door Pantoefje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Raar verhaal. Maar zou uit nieuwsgierigheid een vriend laten gaan idd. Maar misschien heeft ze echt wel alleen een klusjesman nodig. Je hebt er mensen bij die niet op een normale manier een gesprek kunnen voeren.

Hou je ons op de hoogte? :D

2. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

ja, wie weet is ze wel normaal..maar ze deed op veel manieren raar...
    wat ik nog niet gezegd had, was dat toen mn man dus gisteren probeerde terug te bellen en hij dus in de wacht kwam (?!) en toen werd terug gebeld, ze zo reageerde: met wie spreek ik (heel nors en kortaf) en hij dus gezegd wie hij was,..toen zei zij weer: heb ik je vandaag al een keer gesproken?? Mijn man dus weer zo van: ja, nog niet zo lang geleden nog hoor..
    vreemd toch wel....
    en dat ze ook zo zegt als ze haar exuses aanbiedt ; dat er altijd mannen met haar komen sjansen en wel wat meer willen enzo.....en dat ze mn man dan zo uitnodigd om een kop koppie te drinken manier waarop ze het zei gewoon....bijna eng!)

Maar we blijven benieuwd dus hoop stiekem dat die vriend er heen gaat...haha.
    Mnman twijfelt ook of het adres wel bewoond is, of er niet alleen een bed in staat ofzo, haha..maar het is een appartement dus je kunt het verder niet goed zien ofzo als je er langs gaat..

3. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

:D:D

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zou dan zelf gaan en met ene zware stem praten, en als ze dan zegt '' huh ik had toch een man aan de lijn '' dan zeg jij '' nee hoor mevr u heeft mij aan de lijn gehad '' ( met een zware lage stem ) hahahahahah ... Miss is dan het klusje ineens verholpen ;)

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat vreemd zeg... heeft je man niet perongeluk het op een site geplaatst waar je diensten tegen diensten krijgt??

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha zo had ik het nog niet eens bekeken:D

7. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

haha:D Aan de ene kant wel grappig,maar aan de andere kant een beetje eng.

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh, dat klinkt inderdaad als eentje die 'in natura' wil betalen. Of gewoon klusjesmannen naar zich zo "lokt" terwijl ze geen klus heeft. Ja, haar eigen klus :D

Mijn vriend is zelf loodgieter en komt ook geregeld bij mensen thuis die het bedrijf inhuren waar hij voor werkt, voor badkamers enz. Meestal zijn ze met z'n 2-en, maar niet altijd. Hij heeft ook weleens meegemaakt, dat hij ergens kwam (gelukkig met een collega) om wat aan de leidingen in een badkamer te doen. Kwam die vrouw ineens in haar blote niksie de badkamer uit lopen omdat ze "ff snel had gedoucht". Terwijl ze wist hoe laat ze zouden komen :$ Eeeeeeehhh :(
    Hij vertelde ook dat vrouwen zich (gelukkig niet bij hem hoor) bij collega's letterlijk hadden aangeboden enzo. Ik bedoel...GATVER!! Hoe wanhopig kun je zijn dan??

Zou mij dus niks verbazen als dit ook zo eentje was.

Deel Deze Pagina