Ik deed net een z&k dipstick zwangerschapstest.... En binnen 10 minuten ontstond er een vaag tweede streepje.... Zien jullie het ook???? Op 12 en 13 november had ik knalpositieve ovulatietesten..... Dus volgens mij is het nu 10 dpo... Aaaaaaaah.... Ik ben nu al heel blij.... Maar ik weet dat ik niet te vroeg moet juichen....
Ik vind hem best duidelijk! Hoef er helemaal niet naar te turen Hoop voor je dat ie mooi op gaat lopen!
Whaaaaaah..... Even gillen hoor.... Hahahaha.... Ik had echt niet verwacht dat de test positief zou zijn want ik heb vrijwel geen symptomen.... Niet opvallende symptomen tenminste.... Gisteren had ik ook al getest (onbedwingbare testdrang ), maar toen zag ik niks.... Hier is een foto ervan, de twee testen naast elkaar!
Dank je wel voor jullie reacties! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven... Ik denk dat ik over een paar dagen weer ga testen met de dipstick om te zien of de test duidelijker wordt. Ik heb er nog 1 liggen van zwanger&kids .. Misschien haal ik er zo nog wel een bij de action. Maar ik wil mezelf ook niet te gek maken door elke dag te testen...
Ik zie ook op beide een streepje hoor meis!! Voorzichtig gefeliciteerd, op naar een knaltest! Geniet er van!
Bij mij waren ze ook zo!!!! En ik t begin zelfs net na afleestijd! En ik ben nu bijna 7 weken! Natuurlijk nog spannend komende weken maar iig gefeliciteerd met je positieve test!!!