Hoi hoi, aangezien ik ervan uitga dat ik dan toch ongesteld ben geworden (zie mijn vorige topic) wil ik toch de ovutesten uit gaan proberen. Iemand tips welke en waar ik deze kan halen? Hoorde dat ze op internet vaak goedkoper zijn, maar welke dan? Ik heb er totaal geen ervaring mee, dus alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!!
Ik heb ze van Zwanger en kids gebruikt. Deze zijn erg nauwkeurig en duidelijk af te lezen en ook goedkoop. En ze leveren erg snel en de gebruiksaanwijzing is ook duidelijk.
Had een site gevonden 123ovulatietesten.nl Is dat wat? 30 testen en 3 zwangerschapstensten voor 17 euro nogwat..
Uh.. voel me beetje blond, maar wat is het verschil tussen dipstick en midstream? 1 opvangen en op de ander plassen ofzo...offuh???
Dat is niet duur als je bij het kruidvat een doos ovulatietesten koopt ben je voor 5 van die dingen al 9,95 kwijt. En wat ik tot nu toe lees is dat veel mensen de zw halen 2 voor 5 euro. Ik ben zeer tevreden geweest met de ovu testen van kruidvat en de zw van zwanger en kids. Heb geen ervaring met hun ovu testen.