zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sabmor, Aug 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal hrb een probleempje ik heb hier een zwangerschapstest gedaan maar vindt het allemaal beetje onduidelijk ben eergister bij de huisarts geweest en die Zei dat de test positief was maar ik zwlf twijfel misschien kunnen jullie mij helpen het is een predictor test en heb er drie gedaaan in totaal rn alledrie geven ze etzelfde aan heel minimaal dun streepje groetjes van onzekere mama van een zoon

2. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Een streepje is een streepje. Anders clearblue test waar zanger/niet zwanger op staan. Duidelijker kan je het dan niet krijgen. :)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
  4. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Heb ook gister ochtend complicaties gehad ben gaan bloeden kwam een soort slijm achtig iets uit bloed was helder rood heb meteen gebeld ze zeggen kan innestelling zijn of aankomende miskraam net weer test gedaan geeft ook hetzelfde weer aan ben bang dat er toch ietd verkeerd zou zijn gegaan zou nu volgens ha 5 weken + 1 zijn

5. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    En drie dagen geleden een clear blue digital gedaan gaf aan niet zwanger predictor geeft aan zwanger 2 streepjes dokter bevestigt zwanger hoe kan dat ga straks nog een cb digital halen zouden jullie die morgen vroeg doen? Of vandaag nog help!!!

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Als je rond de 5 weken bent kun je vooral die met indicator wel gewoon doen hoor.laat je het nog even weten?succes!

7. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja laat het zeker weten hoop natuurlijk dat ik het gisster niet verloren ben eerste zoon gaf ie meteen aan zwanger maar was tpen 6 weken en twee dagen

8. shaann

shaann Actief lid

Jan 3, 2014
    256
    2
    18
    Ik ben ook benieuwd! Bij mij gaf de clearblue ook al 1-2weken aan bij amper 4weken dus jij bent er 5, je gaat zoizo resultaat krijgen met de test.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    En?weet je al wat?

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik wil je niet bang maken, maar áls het een miskraam is, dan is het HCG (waar de testjes op reageren) niet meteen uit je lichaam. Dus je kunt na een miskraam nog een tijdje positief testen. Hoe lang hangt af van de hoeveelheid HCG die je op had gebouwd (en dus hoe lang je zwanger was).

Sterkte!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dus die Predictor (waar zeer veel slechte verhalen over gaan, zoek maar op dit forum, zelfs mannen en kraanwater zijn zwanger volgens die testen) gaf alleen tot 3x toe een dun tweede streepje en de CB Digitaal was negatief?

Ben je normaliter regelmatig?

Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

Heb je een foto van je positieve Predictortest?

Ik zou nu met andere merken gaan testen, bijv inderdaad de CB Digitaal of de goedkope Kruidvat 2 voor 5 euro. En niet weer met Predictor.

12. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor veel goede verhalen over de kruidvat 2 voor 5 euro testjes. Deze zijn erg gevoelig en betrouwbaar. Ik zou met die test nogmaals testen. Scheelt een hoop geld.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Volgens mij,in haar openingspost,staat dat ook de test bij huisarts positief was.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,062
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    nee ze zei dat de huisarts haar test ook posi vond (de predictor dus).

3x licht/dun streepje op de predictor en een andere test die negatief aangeeft, klinkt niet hoopvol in mijn oren.... meer een gevalletje van vals positieve bagger predictor testen.

wanneer had je ongesteld moeten worden? wanneer was je eisprong??

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    O ja,zo zou je het ook op kunnen vatten.ik had de zin denk ik verkeerd gelezen.mijn excuses

16. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Van dat hcg dat het langer in je çichaam blijft dat weet ik het bloeden wat ik had is is niet zo veel meer dus 1 dag is ook erg raar als dat me ongesteldheid eventueelzou zijn het bloeden is sterk afgenomen morgen vroeg doe ik alsnog de cb digital dan zullen jullie het morgen. Vroeg weten. Onzekerheid is niet leuk maar stresserig pffff

17. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik moest 26 juli ongesteld worden 12 Julie had ik me eisprong en volgens mij berekening 6a 7 dagen overtijd

18. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    En was met de predictor test en kruidvat test na de huisarts gegaan daar nalaten kijken en die zei gefeliciteere mevrpuw hij is positief me uitgerekende datum zou 1 april zijn

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,062
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    heb je ovulatietesten gedaan of de tempmethode toegepast omdat je zegt sat je je eisprong op 12 juli had?

20. sabmor

sabmor Lid

Aug 2, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ovulatie testen

Share This Page