Efteling met dreumes (net 1 jaar)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sarah84, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben van mn lieve schoonmoeder kaartjes gekregen voor de Efteling.
    Heel erg leuk vind ik!
    Mijn man is alleen een beetje bang dat het voor Finn niets is.
    Hij denkt dat ie nergens in kan/mag.

Nou heb ik op de site zitten kijken en volgens mij valt het best mee.
    Je hebt natuurlijk het sprookjesbos enzo.

Maar het carnaval festival, droomvlucht en fatamorganan....kan dat met een dreumes?

Waar zijn jullie ingegaan?
    En wat zouden jullie doen of juist niet?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    De dingen die jij noemt, kunnen prima met een dreumes hoor. Je kunt ook nog in de trein in het land van laaf (wat op zich ook weer leuk is met een dreumes), in de caroussel, in de bootjes etc. Thijmen vond het er geweldig! We zijn de eerste keer gegaan toen hij 1 jaar en 10 maanden was en laatst toen hij 2 jaar en 4 maanden was.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ow ja...die Laven natuurlijk! Dat is ook een soort van dorp toch?
    Dank je! Je geeft me gelijk ideeën! hahaha!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Denk ook dat het wel kan.

Droomvlucht. enz. En ze zien zo veel. Erg leuk hihi. Alvast veel plezier.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja, land van laaf is met van die kabouterachtige dingen in een soort dorpje met huisjes. Ze hebben daar een monorail en speeltoestellen enzo. Erg schattig :)

Wij hebben toen eerst de grote attracties gedaan omdat het dan nog rustig is en daarna het sprookjesbos enzo. 's middags zijn die attracties superdruk en lang wachten met een klein kind is niets.

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik vond r nix aan met hele kleine kinderen, vind er eigenlijk zobiezo niets aan... Nee,voor zulke kleintjes deed ik het écht niet! Maar ja je hebt de kaartjes gekregen dus tja dat zou het voor mij minder erg maken. Een hele smak geld heb ik er dus niet voor over. Denk persoonlijk dat kindjes van 1 er niet veel aan hebben.

7. tulip

tulip Niet meer actief

wij zijn vorig jaar geweest toen ze 10 maanden was en nu willen we weer over een paar weken. Toen ging het heel goed, ze heeft haar oogjes uitgekeken en de dag van d'r leven gehad. Ik vond het met de attracties waar ze in mocht nog aardig meevallen. Wij waren wel met oom, tante en oma, dus dingen die ze niet mocht konden wij om de beurt in.
    Ik zou je aanraden om door de week te gaan, dan is het stukken minder druk.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi saar... leuk de efteling!

Wij zijn naar het sprookjesbos in enkhuizen geweest, dacht ook dat dat niks was maar emma vond het GEWELDIG!!! Ze bleef maar kijken! En in de efteling is het natuurlijk nog veel leuker in finn is al een stukje wijzer dan emma. Ik denk echt wel dat het leuk wordt hoor! Gaan, jullie hebben het verdiend!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk :) carnavals festival zal hij vast geweldig vinden :) !

Over attracties als fata morgana en villa volta zijn weleens discussies, maar juist als ze nog zo klein zijn, beseffen ze vaak de 'enge' dingen niet. Wel zijn er kindjes die het geluid of het donkere niets vinden, maar misschien kun je dat wel inschatten van je kindje.

Verder heb je: stoomcarousel - 2 draaimolens, land van laaf, peuterspeeltuin (in de hoek tussen het carnavals festival/restaurant/ bootjes) droomvlucht, treintje, oude tufferbaan (die auto's) , polka marina (die bootjes die als een draaimolen rondgaan zeg maar, bij de python) , eventueel de kookpotten en natuurlijk het hele sprookjesbos nog!
    En het is erg prettig wandelen in de efteling :) !

Een fijne dag alvast!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Krijg er gelijk helemaal zin in!
    We willen morgen gaan dus dat is niet al te druk dan!

@Deb...thnx meid! Je bent lief! ;)

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wij gaan volgende maand ook, kan volgens mij prima hoor ik heb er al zin in!:D

Deel Deze Pagina