Hoe vaak hebben jullie sex of sex gehad voor een baby? Wij hebben afgelopen maand helaas weinig kunnen klussen,namelijk op cyclus dag 6/12/14/16/18. Zou dit veel te weinig zijn? Ik zat eraan te denken om deze ronde iedere dag te proberen in de vruchtbare periode.
als je ovutesten gebruikt dan weet je wanneer je moet klussen, zodra ze op beginnen te lopen om de dag eigenlijk, en bij de knaller dan twee dagen achter elkaar, dan zit je sowieso goed
Heb een tijd lang ovu testjes gebruikt maar ben daar mee gestopt omdat het toch wel een heel gedoe is elke keer vind ik.
vrijen wanneer je zin heb anders word t wel erg verplicht en stel dat t heel lang duurt zorg dat je t vrijen niet alleen ziet als iets dat er is om een baby te krijgen maar vrij voornamelijk uit liefde voor elkaar
Jazeker,maar dat gebeurt sowieso Alleen nu het wat langer duurt willen we wel meer gerichter gaan vrijen
ik hou een beetje om de dag aan vanaf het moment dat ik vruchtbare dagen krijg (zonder testen oid, gewoon op basis van verwachte cyclus) en rondom mijn verwachte eisprong elke dag, maar alleen als we daar echt zin in hebben... ik vind het zelf anders zo'n stomme manier om een baby te maken... ik heb op de een of andere manier toch nog steeds een soort romantisch idee over "een baby uit liefde" ofzo... klinkt een beetje duf... maar het komt erop neer dat het niet een verplicht nummertje moet zijn voor mijn gevoel... Ik heb dus eigenlijk veel respect voor mensen die dat wel gewoon kunnen scheiden van elkaar!
Helemaal mee eens! Het moet ook leuk blijven, anders ben je het zo beu... Nu lijkt het allemaal heel lang te duren, maar geniet van deze spannende en leuke tijd. Wij hebben bij de eerste ook verplichte klusdagen gehad en dat gaan we nu bij nr. 2 niet meer doen. Zo zonde van de energie...