Hoi meiden, Ik zit er eventjes doorheen... Vanochtend weer een negatieve test gehad op 10 DPO. Mijn lf is max 11 à 12 dagen. Zou nu toch wel wat moeten zien toch? We zijn vanaf eind dec 2011 bezig voor een kleintje, in maart zwanger wat helaas in een MA is geëindigd... Zit nu inmiddels alweer in ronde 8 na de MA en nu dus weer niet raak... Gebruik elke maand ovu-testen en heb een aantal maanden getempt. Snap er helemaal niks van, volgens de gyn is alles goed bij ons (hebben onderzoeken gehad). Waarom wil het nou niet lukken.... Weet dat niemand hier antwoord op kan geven, maar het zit mij echt hoog... Ben nu weer zo verdrietig... Liefs Zoë
Hallo Zoe, Ik las je berichtje en het is zo herkenbaar. Sinds begin 2010 willen we heel graag een kindje, maar in de tussentijd is zoals je op mijn banner kan zien het een en ander gebeurd. In 2011 was mijn laatste zwangerschap en deze is geëindigd in een miskraam. Sinds die tijd ook niet meer zwanger geweest. Ik zit nu midden in een vruchtbaarheidsonderzoek maar de arts vertelde al op voorhand dat er waarschijnlijk niets uit gaat komen. Ik stel me regelmatig de vraag waarom het niet lukt. Ik heb dus niet echt een antwoord voor je maar ik wilde wel even een berichtje achter laten. Wat ik wel aan mezelf merk is dat ik er te veel mee bezig ben. Ik ben aan het kijken of ik alles iets meer los kan laten. Liefs Petra
Hoi Hoi Zoe, Heel erg herkenbaar en zo frusterend! Wij zijn sinds december 2009 bezig voor een kindje en sinds nog niet zwanger geweest! in het ziekenhuis ook niks uitgekomen alles werkt naar behoren maar het gewenste resultaat wil maar niet komen! inmiddels wel via het ziekenhuis kunstmatige insiminatie al 2 pogingen gehad maar zonder resultaat deze maand zou onze derde poging ingaan maar mijn cyclus is nodeloos deze maand waarschijnlijk! mag maandag weer terug dus ben benieuwd!! verdriet is er waarschijnlijk iedere maand bij een niet geslaagde poging maar probeer wel positief te blijven en erin te geloven! Veel liefs en knuffels! Barbara
Dankjewel voor je lieve berichtje! Jeetje meis, je hebt echt al veel voor je kiezen gehad zeg Frustrerend he, dat je weet dat je zwanger kunt worden kaar het niet meer word! Waar ligt het aan he? Ik geloof niet in het feit dat als je er mee bezig bent wel zwanger kunt worden, maar zo langzamerhand zou dat voor mijn idee de enige verklaring kunnen zijn. Ook al vind ik dat nergens op slaan! Hoe laat je je grootste wens los?? De wens is er... Ik wil er ook minder mee bezig zijn, maar hoe?!? We hebben voor de komende tijd een aantal vakanties geboekt, gaan in maart, april, mei en juni een aantal keer weg. We hadden echt zoiets van: we gaan genieten!! Merk wel dat het fijn is om ergens naar toe te leven. Ik hoop ook dat het de komende tijd helpt met afleiding. Maar ja, het moment van de negatieve test he.... Wat een klap toch weer. Terwijl ik mij er echt op in probeer te stellen dat het niet raak is.... De arts zei dat ook tegen ons, ik stuur je zo even een pb bericht
Oh meis, wat verschrikkelijk!!! Wat een lange tijd al zeg... Hoe houd je dat vol? Hebben jullie wel een een pauze ingelast? Heb je soms ook niet zoiets van: was er maar wat aan de hand, dan konden ze er wat aan doen! Dat gaat vaak door mijn hoofd... Jullie hebben nu IUI of wat anders? Heb je ook iets van hormonen? Ja dat is ook zo, vandaag even een depri dagje en morgen weer vol goede moed vooruit kijken! Ml was er ook echt een beetje down van, hij zegt ook: lijkt wel alsof het nooit gebeurd... Elke maand word het vertrouwen minder. Heb jij dat ook? Liefs!!
Hier ook al lang bezig sinds 1 okt 2011 gestopt met de pil. Na 9 maanden raak alleen dit is helaas een vmk geworden Nu ook al weer in ronde 8 na de vmk. We zijn al bij de gynaecoloog geweest en die heeft genoemd dat we pas een jaar na de vmk weer bij haar mogen komen. Pfff da wachten duurt lang. Elke maand die onzekerheid en de teleurstelling als de rode duivels zich melden... Waarschijnlijk deze ronde ook niet raak omdat mijn temp gezakt is.
Pffff ook al zo'n tijd!!! Wat stom van de gyn! Heb je geen onderzoeken gehad? Ik ben naar de ha gegaan en verteld dat ik gewoon heel onzeker over mijn lichaam ben geworden, hij begreep het heel goed. Vooral omdat we bijna een jaar bezig waren. Ik mocht zelf kiezen of ik onderzoeken wilde hebben, maand later zaten we al bij de gyn. Niet dat het geholpen heeft hoor maar kan je toch wat meer vertrouwen geven. Jij mag dus ook weer naar een volgende ronde bah ik haat die teleurstelling zo!! Hier nog geen bloed, zal dinsdag wel komen. Wanneer is jouw nod?
Soms lijkt het zo oneerlijk de ene wordt zo zwanger en bij de ander duurt het gewoon wat langer. Effe je frustratie kwijt begrijp het maar laat je niet onderuit halen he. stress bevordert een zwangerschap ook niet. je geduld wordt echt op de proef gesteld ik had ook gedacht dat ik nu wel zwanger zou zijn. Hoop snel op een dikke posi test voor ons
Ja dat is ook zo, maar die witte test doet toch wel weer even pijn... Morgen weer positief opstaan en hopelijk breekt mijn ongi snel door zodat we weer de volgende ronde in kunnen gaan! Ik duim ook voor jou!!
Hoi meid, Natuurlijk doet zo'n witte test weer pijn en ook altijd de bevestiging ervan wanneer de menstruatie doorbreekt :x Ik hoop dat het gauw jullie beurt is om een kindje te verwachten, helaas heb je het niet zelf voor het zeggen en is de ene direct zwanger en de ander soms na een jaar (of langer :x) Niet leuk, sterkte ermee.
Thanks meis, lief je berichtje!!! Moet weer even alle moed verzamelen en weer vooruit kijken... Zulke berichtjes doen mij wel goed, dankjewel Nu maar hopen dat jouw voorspelling uit komt (dan zou het volgende maand raak moeten zijn ).
Tijdens en na mijn vmk heb ik wel controle gehad bij de gynaecoloog. Daarna steeds veel pijn en veel bloed+stolsels tijdens mijn menstruatie. Ook is deze langer geworden. Weer naar de HA, doorverwezen naar de gynaecoloo. Die zag niks zorgwekkends en ik moest maar naproxen slikken al ik zeker wist ongi te zijn. Dit hielp weinig dus voor een klein maandje terug weer naar de HA. Deze wilde me niet doorverwijzen naar de gynaecoloog omdat die de laatste keer had gezegd dat we tot juni 2013 moeten proberen. Dus de HA schreeft me nu voor tijdens de menstruatie paracetamol in combinatie met diclofenac voor *Zucht* Als ik dus geen vmk had gehad en na een jaar nog niet zwanger was geweest was ik nu al geholpen.... En ja ik ben ook erg onzeker over mijn lichaam. Manlief heeft trouwens de laatste keer bij de HA voorgesteld om zijn zwemmers na te laten kijken, en dit willen ze zelfs niet doen Mijn nod is morgen als ik naar mijn eisprong kijk. Naast mijn temp verder geen tekenen van een naderende ongi. Nog even afwachten. Ik test niet meer voor mijn nod, omdat zo'n witte test erg frustrerend is en je niets liever een tweede streepje wilt zien. Als morgen mijn temp weer hoger is en ik ben nog niet ongi wil ik wel een testje wagen.
Ik hoop het voor je hoor, het is gewoon niet leuk wanneer je allergrootste wens maar niet verrvuld wordt en je er zelf totaal niets over te zeggen hebt
Wat belachelijk zeg Kun je niet naar een andere huisarts gaan? En anders de gyn bellen waar je toen geweest bent en hem het verhaal uitleggen, grote kans dat ze je gewoon inplannen hoor, overigens kun je ook je zorgverzekering bellen en het verhaal uitleggen, dat jij wilt worden doorgestuurd ivm pijn en stolsels, ik krijg daar overigens cyclokapron voor in combinatie met naproxen. Naproxen alleen werkt nl hier niet voor. * sorry: zoek een andere gyn, ik las het niet goed, en vraag daar eens verder.
Oh wat belachelijk zeg!!! Wat mamabri ook zegt, andere ha of gyn? Bij mij deden ze echt niet moeilijk, terwijl ik ook zwanger ben geweest!! Je bent al zo lang bezig, snap niet dat ze nog wachten!! Kan hier echt boos om worden, waarom moeten sommige mensen zo moeilijk doen??? Lekker makkelijk, probeer het nog maar even... Alsof je dat nog niet gedaan hebt?! De HA kan op zijn minst het zaad van je man onderzoeken!! Heb je een hele heftige menstruatie? Ja die stomme witte testjes kan er wel een streepje op kijken!!! Ik ben dan toch te ongeduldig en wil dan toch testen, elke keer weer spijt van hoor. Ik duim heeeeeeel hard voor je dat het raak is!!!
Ja dat vind ik ook moeilijk, je hebt totaal geen invloed.... Soms twijfel ik of ik moet stoppen met ovu-testen, maar vind het lastig om de controle los te laten zeg maar... Denk dat ik ze toch weer ga gebruiken..
Hey Zoe, Wat lees ik nou een negatieve test echt balen!! Ik had zo gehoopt dat het deze maand raak was. Waarom stop je niet gewoon even een maand met testen even niks, weet dat het lastig is. Wij zijn na een maand ook weer begonnen met ovutesten. Kan je niet weer een afspraak maken bij de gyn. En zeggen dat me toch alweer even bent. Meid ik ga voor je duimen ik hoop het zo volgende maand! Liefs angel
Ja stom he had het ook zo gehoopt!!!! Misschien moet ik dat ook maar even doen, ik vind het alleen zo lastig om dat stukje controle wat je kunt hebben los te laten. Maar misschien is het juist wel goed... Wil eigenlijk pas in juni de gyn bellen, ze zeggen dat ze niet zoveel kunnen doen... Misschien bel ik eerder, maar wil het nog even een kans geven. Jij nog 7 dagen zie ik, spannend meis!! Duim voor je!!!
Het is ook heel lastig, want wij wilde eigenlijk ook nog wachten. Wij mogen ook in juni weer bellen als het dan nog niet gelukt is. Ik hoop dat we eerder zwanger mogen worden! Had je klachten dit keer?
We gaan er gewoon voor meis, dan worden we gewoon samen zwanger!!! En anders samen naar de gyn (toch liever samen zwanger ). Had (heb nog steeds) last van maagzuur, duizelig, en geen ongi krampen (nog steeds niet). Normaal heb ik die al wel... Oh ja, en enorm pijnlijke borsten, maar dat heb ik elke maand... En jij al klachten?