Hoi hoi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Akasha, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akasha

Akasha Lid

4 mei 2008
    14
    0
    0
    full time mama
    Tilburg
    Hoi hoi,

Nou ik zal me even voorstellen, ik ben An 30 jaar jong en trotse mama van een prachtige dochter genaamd Abigail. Verder ben ik bijna 6 jaar getrouwd en zijn we druk bezig om een tweede wonder/engel te krijgen.
    We willen Abigail graag een grote zus laten worden :) ...

Als je verder nog iets wilt weten vraag het dan gerust, ik bijt niet hahaha.

Groetjes An

oja Akasha is mijn spirituele naam ;)

2. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    welkom.. ik ben er zelf ook pas sinds vandaag..

heb je al een testje gedaan? zag dat je overtijd bent

3. Hartelijk welkom! En ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt :)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Welkom An!

6. Akasha

Akasha Lid

4 mei 2008
    14
    0
    0
    full time mama
    Tilburg
    Ik heb al 2 testen gedaan beide negatief :( ... heb ook al met de arts gesproken en daar moet ik dinsdag de 13de heen.. van te voren nog een test doen!

Ik zit namelijk aan de Clomid omdat ik geen "normale" eisprong heb. Laat ik het zo zeggen zonder die medicijnen zou ik niet ongi worden... op zich makkelijk maar niet als je zwanger wilt worden. Onze dochter is ook door middel van die medicijnen geboren :)

Ik ben nu voor t eerst in 4 maanden tijd weer overtijd :) ..... nu maar duimen hihihi

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Welkom! :D
    Suc6! :D

8. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom en veel succes met zwanger worden, hoop voor je dat het nu al raak is ;)

9. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Welkom en succes ;)

10. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Ook namens mij welkom en suc6...

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi eerst en vooral welkom,

ik heb ook clomid gebruikt! bij mij heeft die niet geholpen maar na vele dingen proberen dan tog maar na 32 maanden zwanger geraakt!

dus zo zie je dat er altijd hoop is he!

veel succes nog

12. Akasha

Akasha Lid

4 mei 2008
    14
    0
    0
    full time mama
    Tilburg
    Ten eerste allemaal bedankt :)

Dat mijn man en ik besloten om ervoor te gaan en ik dus stopte met de pil werd ik niet meer ongesteld na een half jaar zijn we naar de dokter gegaan en 2 maanden clomid gebruikt hopla daar was onze kleine meid.....

Daarna werd ik niet meer ongesteld.... zelfde verhaal... Abigail werd bijna 1 en we besloten weer naar de arts te gaan...... weer clomid gehad... werkte niet.... kijk operatie gehad.. hebben ze gelijk schroeiplekjes aangebracht ... werd ongesteld ... 1x........ toen hormoonspuiten genomen..... na 4 maanden zei de arts dat we moesten gaan denken aan UIU... we besloten om maar een jaar rust te nemen...... eind 2006 spontaan ongesteld geworden..... toen ook gelijk zwanger geworden :)...... maar na 8 weken hebben we het verloren :(.....

Mijn zusje vertelde een dag na mijn mk dat zij al 3 maanden zwanger is ... dus toen haar kleine geboren werd kreeg ik weer kriebels.... weer naar de arts gegaan.... weer aan de clomid gezet :)... t werkt :)...... goede eisprongen gehad :) hele hoge waarden :)..... alleen nu ben ik dus al ver overtijd en ik ga pas volgende week dinsdag weer een test doen alhoewel mijn lichaam wel tekenen vertoond..
    Ik ruik sterker (daar beneden)... heb meer wit verlies... vaker plassen... eerder moe... gevoelige tepels... en pijnlijke steken in mn rug :(..

Ik merk het wel..... ik weet alleen wel dat als de clomid niet zijn werk gedaan heeft dat ik dan weer aan de hormoonspuiten moet en dan met UIU verder moet.......

Ik hou jullie op de hoogte :)
    en nogmaals bedankt :):)

Deel Deze Pagina