ik heb al mijn verhaal gedaan om het forum dus even in het kort 11 november heb ik een curretage gehad, nu had ik afgelopen maandag mijn menstruatie maar deze heeft maar 2,5 dag geduurd. hier en daar wat oud bloed met wat rood bloed(sorry voor de misschien wat vieze uitleg) heb verder ook geen buikpijn gehad terwijl ik ''normaal'' altijd enorm veel kramp had tot in me benen. normaal duurde het ook 6 dagen. nu wilde ik de dokter bellen, maar ik heb het een beetje gehad met elke keer naar een dokter. zou ik gewoon even afwachten tot mijn eventuele volgende menstruatie hoe die gaat verlopen? of moet ik me zorgen gaan maken? liefs
Ik zou gewoon de volgende menstruatie afwachten. Ik heb het wel vaker hier gelezen dat vrouwen een kortere menstruatie hadden na een curretage. Bij mij was het juist heftiger en dat was ook nog normaal. Ik heb het weleens na een miskraam gehad dat ik korter ongesteld was. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat tijdens zo curretage veel is weggehaald, waardoor het wat 'schoner' is en daardoor korter en minder heftig is. Sterkte nog met je verlies!