Ik ben vandaag 8 dagen overtijd. En ik snap er werkelijk niets meer van. Mijn borsten zijn groter en gevoeliger, misselijk.. om de dag getest en iedere keer negatief. Vanochtend getest, als ik de test iets kantelde zag ik een streepje, maar als ik er recht op kijk dan zie ik niets. Cb test geeft negatief aan. Kan het zijn dat mijn hcg hormoon gewoon heel traag gaat? Ik herken wel veel kwaaltjes van mijn eerste zwangerschap, maar toch geen positieve test voor mijn gevoel.
Voor 8 dagen over tijd is dit streepje erg licht. En ook omdat je hem moet kantelen om het te zien denk ik dat de test niet positief is. Of je moet nog niet echt zover over tijd zijn. Heb je ovulatietesten oid gedaan?
Hey meid, ben je zeker van je ei, en dusdanig zeker dat je nu 8 dagen overtijd bent? Ik vind het ook heel licht voor 8 dagen overtijd en eerlijk je ziet de streep niet op al de foto's, ik neem aan dat ze van dezelfde test zijn. Op de foto's waar wel een streep op te zien is neigt ie een beetje op een pennenstreep te lijken en dus dan zou ik eerder denken aan een indrooglijntje.. ik zou over twee dagen weer opnieuw met een Kv 2voor5 testen om te kijken, want dan of je nou minder ver bent dan je denkt of niet, zou dan echt een duidelijker streep moeten zien. Succes
Als je zeker bent van je eisprong is hij erg licht. Zie ook op de ene foto wel een streepje en op de andere niet. Was dit net na doorlopen? Hoe is de test nu?
Ik zou er ff een druppel water in laten lopen dan gaat die roze waas er een beetje uit. Denk dat je het dan beter kunt zien. Verder eens met bovenstaande reacties, hij is erg licht voor een week over tijd.
Ik zeg negatief Een streepje moet je ook kunnen zien als je er recht op kijkt. Wanneer je hem moet kantelen is het vaak een oplichting van de lichtinval en dus negatief. Verder denk ik dat je nog niet overtijd bent en dat je kwalen dus ook niet door hcg (zwangerschapshormoon) komen maar door progesteron.
Ik heb vandaag opnieuw getest, en hier was niets op te zien. Vanavond wel een bruinige vlek in mijn ondergoed en met afvegen een klein beetje slijm met bruin bloed. Zou dan toch de menstruatie doorzetten? Of herkent iemand dit? Mijn borsten zijn zo gevoelig, tepels donker en uitstekend. Ik snap er niets meer van