Heeel licht streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pearll, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ik zie ook een tweede streep

2. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik zie ook iets op jou test.
    Had vandaag ook zo een test binnen de tijd:D

3. December mama

December mama Actief lid

13 aug 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de tweede negatief zie ik niets de eerste test was duidelijker, maar in het echt kan je het denk ik beter zien.

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ja idd tweede test is het negatief wat onduidelijker maar de tweede test is met het blote oog wel weer duidelijker, morgen maar weer een testje wagen.
    @positief, lijk bij jou ook wel wat te zien, best duidelijk! Hoeveel dpo zit jij?

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

@ Positief wauw zou het dan eindelijk echt zo zijn, zie bij jou ook wat, nog heel licht net als bij Pearll, en zeker ook een streepje! Supers meiden, ga hard voor jullie duimen dat de testen donkerder worden... :)

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hopelijk voor jou snel een knaller. Helaas zie ik op deze niets :(

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Vanochtend heb ik weer een testje gedaan maar het is nog steeds licht... Tussen de eerste test en deze zit overgens nog geen 48 uur.
    Pfff maakt me wel onzeker zeg!

8. Honeybeeb

Ja van elke dag testen zie je meestal geen verschil, omdat hcg indd om de 48u (en sommigen zeggen zelfs om de 72u) verdubbelt.

Weet dat het makkelijk is gezegd dan gedaan maar houdt de moed er nog in. Hopelijk een morgen een donkerdere streep, ik blijf duimen hier voor je.. :)

9. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ja hoop het ook, ik mag morgen ook hcg waarde bepalen. Ik krijg progesteron tabletten en loop normaal in het buitenland, ik ben nu echter in nederland op familiebezoek. Ik moest 13 dagen na eisprong prikken van mijn gyn om te bepalen of ik moest stoppen of doorgaan met de medicatie. Nou dacht de huisarts zegt dat ze dat niet doen in nederland maar mijn huisarts maakte er niks van. Morgen dus duidelijkheid, is het wel zo dan de gyn opbellen en vragen welke dosering en dan weer via de huisarts een recept vragen maar dat is vooruit lopen natuurlijk... Hopelijk ben ik zwanger!

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Vanochtend negatieve test..

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    He wat balen meid!!
    Maar nog steeds niet ongesteld toch?

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Balen zeg.

Xxx joyce

13. Honeybeeb

Geef de moed nog niet op, hopelijk morgen na het prikken positieve duidelijkheid! Succes meid.

14. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Dat is minder :(

15. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ja ik hoor vanmiddag de uitslag van het bloedonderzoek.. maar heb ook geen gevoelige borsten meer oid. ik ben nog niet ongesteld maar dat komt waarschijnlijk door de progesteron pillen..

16. Honeybeeb

Spannend, weet je ook hoe laat ongeveer?

17. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ik weet nog niet hoe laat ik denk dat ik na 2 uur even bel maar ben best bang voor omdat ik eigenlijk al denk dat ik het niet (meer) ben op de een of andere manier..

18. Honeybeeb

Ja begrijpelijk die zenuwen hoor.

En zo te zien ben jij ook al een tijdje bezig, ik gun het je heel hard. Wou dat ik kon toveren soms, effe zwaaien met zo'n stokje en dan hcg naar anderen sturen ofzo iets.. :p (en naar mezelf;) )

19. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Wat superlief van je honeybeeb je bent een schat! Jaa we zijn al een tijdje bezig en 1 miskraam gehad:( ik hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!

20. Honeybeeb

Spijtig van je miskraam meid :( ik herken het.

Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen van de arts...

Deel Deze Pagina