heeel vaag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door crazydaantje, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vanmiddag een testje gedaan die je zech maar 4 dagen voor je ongi kan gebruiken.. maar het eerste streepje was duidelijk en de 2e was echt heeeeel vaag te zien je zach hem echt wel ik dacht eerst dat me ogen me in de maling namen maar ik had het gevraagt aan me vriend en die zac ook het streepje... het was gewoon zoon predictor test van de kruidvat. maar wat moet ik hier nu meej? heb ik de test te vroeg gedaan? ik was voor het laatst 8 sep. ongi ( dat was me eerste dag dus ) moet ik morgen weer een test doen want ik heb zoon 3 pack gekocht... of zou ik nog ffies moeten wachten??? heeft iemant dit ook meegemaakt?

gr

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    heb je geen foto?

3. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen getest en zwanger :D kijk foto is nog wel beetje vaag maar het is zo :D vanmiddag nog een paar halen want ik kan het niet geloven :D

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gefeliciteerd en geniet er lekker van streep is duidelijkte zien soms moet je gewoon zoeken

5. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel :D pfff kzit nu wel helemaal te trillen als een gek joh hahaha van blijdschap denk ik :D nu zit ik te denken moet ik het me ouders ook vertellen of nog even wachten hahahaha

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hij is vaag, maar een streep is een streep!!! Voorzichtig gefeliciteerd!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haai
    ik wil je wel even waarschuwen als je de predictor vroege test hebt gebruikt

ik heb daar op een ander topic ook over mee geschreven en heb vorige maand en vandeweek precies zon test als jij gehad, maar vorige maand was de kruidvat test paar dagen later heel negatief en werd ik ongesteld, en dinsdag weer zon vroege predictor gedaan en vandaag kruidvat en weer HARTSTIKKE negatief

dus als je echt zekerheid wil zou ik even kruidvat 2 voor 5 euro halen vandeweek dan weet je het zeker,

er gaan heel veel slechte verhalen de ronde over de vroege predictor. ik koop hem ook NOOIT meer

hopelijk is het bij jou gewoon wel VET positief :)

liefs Muis

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

9. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

klopt was muis 26 zegt ik had hem zelfs nog donkerder en niet zwanger.

De kruitvat 2 voor 5 gaf toen duidelijk negatief aan .

10. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    joepie kv test gedaan en zwanger fotos komen :D

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746