ik heb vanmiddag een testje gedaan die je zech maar 4 dagen voor je ongi kan gebruiken.. maar het eerste streepje was duidelijk en de 2e was echt heeeeel vaag te zien je zach hem echt wel ik dacht eerst dat me ogen me in de maling namen maar ik had het gevraagt aan me vriend en die zac ook het streepje... het was gewoon zoon predictor test van de kruidvat. maar wat moet ik hier nu meej? heb ik de test te vroeg gedaan? ik was voor het laatst 8 sep. ongi ( dat was me eerste dag dus ) moet ik morgen weer een test doen want ik heb zoon 3 pack gekocht... of zou ik nog ffies moeten wachten??? heeft iemant dit ook meegemaakt? gr
vanmorgen getest en zwanger kijk foto is nog wel beetje vaag maar het is zo vanmiddag nog een paar halen want ik kan het niet geloven
dank je wel pfff kzit nu wel helemaal te trillen als een gek joh hahaha van blijdschap denk ik nu zit ik te denken moet ik het me ouders ook vertellen of nog even wachten hahahaha
haai haai ik wil je wel even waarschuwen als je de predictor vroege test hebt gebruikt ik heb daar op een ander topic ook over mee geschreven en heb vorige maand en vandeweek precies zon test als jij gehad, maar vorige maand was de kruidvat test paar dagen later heel negatief en werd ik ongesteld, en dinsdag weer zon vroege predictor gedaan en vandaag kruidvat en weer HARTSTIKKE negatief dus als je echt zekerheid wil zou ik even kruidvat 2 voor 5 euro halen vandeweek dan weet je het zeker, er gaan heel veel slechte verhalen de ronde over de vroege predictor. ik koop hem ook NOOIT meer hopelijk is het bij jou gewoon wel VET positief liefs Muis
kijk zo zag hij bij mij eruit..... en ik wil echt je blijheid niet onderuit schoppen maar ik weet dat het anders zo hard aankomt, zeker als je het al aan mensen wil vertellen! ik duim voor je ,voor een heleboel HCG-tjes http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/161593-ojeeeeeeeeeeeee-jippieee-ben-weer-zwanger.html
Hoi, klopt was muis 26 zegt ik had hem zelfs nog donkerder en niet zwanger. De kruitvat 2 voor 5 gaf toen duidelijk negatief aan .