Oh wat erg, ze mogen mijn hele hebben en houwen jatten maar de foto's van ons kleine mannetje, trouwerij enz ooh voor geen goud wil ik die missen. Mijn man maakt regelmatig een backup die bij ouders en schoonouders thuis liggen voor idd t geval van brand diefstal oid. Meid heb echt met je te doen, een dikke knuffel en hopelijk komt de laptop nog boven water! liefs
Klinkt stom hoor, maar het grootste pluspunt van hyves vind ik toch wel dat al mijn "byzondere" gebeurtenis foto's er op staan. Voor als zoiets gebeurt want inderdaad, dit is 1 van je grootste nachtmerries!
Sylvia ja dat is idd zo! ik stuur ook wel eens foto's naar mn mail.... die ik echt perse wil houden! maar ja met heel veel foto's duurt dat natuurlijk wel erg lang en dat doe ik dan ook niet met al mn foto's!
Hey blijmeisje, Ik las het al op je hyves...wat vreselijk zeg! gelukkig heb je nog een boel op je iphone staan, maar toch..het gevoel/verdriet alles kwijt te zijn wat op de laptop staat lijkt me vreselijk...zoals je al zei...blijk het idd maar weer hoe belangrijk het is om de dingen te backuppen....moet idd ook eerlijk bekennen dat ook wij daar niet zo over nadachten maar nu ik je berichtje zo las dacht ik ook dat ga ik maar gelijk doen..je weet maar nooit.. Suc6 met alle afwikkelingen en hopelijk kun je nog een hoop filmpjes en foto's van de eerste maanden vinden bij familie/vrienden en op jullie telefoons! groetjes Debby ( vrouw van David )