25 jaar... happy birthday to me!

Discussion in 'De lounge' started by Ssaarr, Jun 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    hoi meiden..

Vandaag ben ik 25 jaar geworden..
    Ik mag me een halve Sarah noemen.

Van mn vader had ik met mn gezin een weekendje weg gekregen. Afgelopen weekend hebben we dus heerlijk genoten en veel leuke dingen gedaan op het park waar we waren.
    Dit weekendje heb ik ook gekregen omdat ik veel gedoe heb met de rest van mn familie ( van mn moeders kant ) en mn vader vond dat ik even heerlijk mocht genieten. Super lief.

Vandaag heb ik best een rot dag gehad.
    Niemand van mn fam ( behalve mn vader + vrouw en mn broer ) hebben me gefeliciteerd. Dit had ik echt nooit verwacht. Dus de klap kwam best hard aan.
    Mn moeder belt me elk jaar en zingt ze een liedje op haar manier... Nu kreeg ik via de post een afgezaagd bosje bloemen. Niet eens een berichtje of een belletje.
    Overmorgen is mn zusje jarig en dan gaan ze lekker feest vieren met zn alle.
    Vind het erg jammer dat het zo moet lopen.

Maarja ondanks alles wel een hele liefde volle dag van mn man en kindjes gehad.

Wou dit eventjes delen met jullie 😘

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Gefeliciteerd met je verjaardag !

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Gefeliciteerd! Gelukkig heb je met je gezin een fijne dag gehad, dat is het allerbelangrijkste

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd meis! Dat er maar veel mensen je even een berichtje komen brengen en je je toch nog jarig mag voelen *knuff*

5. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Van harte gefeliciteerd. Wat jammer dat mensen, conflict of geen conflict, op je verjaardag niet even de moeite nemen voor een felicitatie. Koester jezelf maar in de warmte van hen die je liefhebben, daar heb je momenteel veel meer aan

6. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    He jammer dat het zo moet lopen . Igg een hartelijk gefeliciteerd namens mij !!

7. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria!!
    Hieperdepiep hoera (25x)

Van harte gefeliciteerd

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat lief van je pa om je zo'n cadeau te geven:)

9. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik denk dat ik mijn moeder even zou bellen om te bedanken voor de bloemen. Dan neem ik aan dat ze je dan wel feliciteert, dan voel je je misschien iets fijner...

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Van harte gefeliciteerd! Jammer dat het zo moet lopen, maar geniet vooral van de positieve dingen

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd.

Ook al heb je niks aan mijn advies ik weet toch niet wat er is gebeurt.

Je moeder is je niet vergeten. Ook al is het maar een bosje bloemen. Hou dat in gedachten.

Soms kan het anders lopen en soms komt het met de tijd weer goed.
    Maak er verder een leuke dag van en 25 lente.s mooie leeftijd ja toch.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Mooi cadeau van je vader! Gefeliciteerd meis!

en mbt je moeder, ze is je niet vergeten het conflict zal maken dat ze wellicht niet belde..
    maak het goed met elkaar als dat nog kan.. je leeft maar 1x en te kort voor ruzie...

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

Share This Page