Ik dacht dat hier al een topic over was maar kan hem niet meer vinden dus open maar een nieuwe: Ik dacht dat ik niks terug zou krijgen omdat ik gecurreteerd ben maar nu krijg ik toch alles terug het was een dagopname in het ziekenhuis verloskundige en huisarts en kraamzorg is uit gesloten maar ik snap niet zo goed hoe het kan dat ik nu wel dit terug krijg? weten jullie hoe dat kan?
klopt idd lientje, mijn curretage viel er ook onder, alleen ben ik met de ambulance vervoerd en die valt niet onder de no claim...iets wat ik hee lvreemd vind maar goed.
Ik heb vorig jaar no claim teruggestort gekregen en 2 maanden later bleek dat ik er toch geen recht op had en zo gaat dat heel vaak, ze hebben vaak nog niet alle gegevens verwerkt maar storten wel massaal, als het goed is staat dat ook in de brief die je hebt gekregen?
Ik heb even gekeken maar staat niks op dat de gegeven nog niet verwerkt zijn, het bloed prikken wat ik in december heb gedaan staat er wel op maar de curretage dus niet dus dan zal dat ook wel vallen onder verloskundige zorg... Alleen dat had ik niet verwacht dus leuk extraatje.
Ik heb er vorig jaar ook over gebeld Maar valt er niet onder Als je niet vetrouwt voor de zekerheid nog een x bellen
Ik werk zelf bij Achmea op de klantenservice, En het vervelende is dat de verzekeraars voor eind maart bericht moeten geven over de no claim in dit in april uit moeten betalen. Maar dat ziekenhuizen/zorgverleners nog tot 3 jaar na dato mogen declareren. Waardoor je vaak no claim terug krijgt die je later toch nog weer terug moet betalen.
Hier krijgen we helemaal niks terug. Ik ben onverwachts in het zh bevallen en heb 2 nachten en een dag in het zh moeten blijven, omdat Marleen nog niet naar huis mocht. Dit valt dus niet onder kraamzorg of wat dan ook, maar onder gewonen ziekenhuiszorg. Dan krijg je dus niks terug. Ze hadden bij de CZ gezegd. Als het kind eruit is, dan houdt de verloskundige hulp op en val je onder ziekenhuiszorg. Daar moet je het dan mee doen.
ik ben vorig jaar 1 week opgenomen vanwegen een missed abortion met 11 wk en heb een week in het ziekenhuis moeten liggen vanwegen uitdroging en koorts (41gr) en uiteindelijk kreeg ik een curetage en was ik de volgende dag naar huis. de opname is niet van me no - claim afgehouden enkel het bloedprikken en kreeg toch nog wat geld terug.
nou goed mocht het uiteindelijk toch niet kloppen dan hoor ik het wel en krijgen ze het bedrag terug het gaat nou ook niet om 2000 euro dus die 240 overleef ik dan wel...