Hee allemaal, Ik merkte vandaag dat ik bij het afvegen elke keer roze/rood bloed had. (en ook vrij veel afscheiding) geen echte druppels bloed ofzo en het was verder ook niet in mn ondergoed te zien, maar toch. Ik heb geen aambeien dus dat kan het niet zijn, en ik heb een paar dagen geleden voor het laatst seks gehad dus ik neem aan dat dat ook niet de oorzaak is.. Ik heb verder geen buikpijn (ja, als ik er op ga letten wel, heel klein beetje zeurderig gevoel alsof ik ongesteld moet worden met af en toe een steekje, maar dat kan ook zijn omdat alles uitrekt door de groei van mijn baarmoeder, toch? ) laat ik het zo zeggen, als ik gewoon bezig ben dan heb ik geen buikpijn en ik word er ook zeker niet door belemmerd. ik heb mn VK nog niet gebeld, omdat ik gewoon bang ben dat ik de zoveelste ben die met dit verhaal aankomt en dat het niks is, maar ik wou toch wel even heel graag jullie reactie weten.. Sorry voor mijn misschien wat onduidelijke verhaal maar ik ben toch best ongerust want dit is mijn 1e zwangerschap en wat dat betreft ben ik nog maar een leek Liefs
Het hoeft niet iets te zijn hoor, maar zou toch even bellen want dan krijg je een echo, ik heb dat ook best lang gehad wat jij beschrijft ook alleen bij het afvegen en wat zeurderig gevoel, bij mij bleek het om een blaasontsteking te gaan, dus je kunt voor de zekerheid morgen even een plasje bij huisarts brengen, maar ik zou toch ook even naar je vk bellen, meestal ondernemen ze dan wel gelijk actie. succes
Ja blaasontsteking heb ik ook al 3 gehad en dat herken ik heel snel, en ik weet zeker dat het dit keer niet het geval is! Misschien dan toch maar even bellen zo..
Hoi, Ik heb ook wat bloedverlies gehad toen ik 14 weken was. Ik ben toen naar de huisarts gegaan (die doet bij mij de zwangerschapscontroles) en hij heeft me het hartje laten horen en even gekeken van onder. Er was gelukkig niets aan de hand, de dokter zei dat het vaker voorkomt. Maar als je je ongerust maakt moet je zéker even bellen hoor! Dat vinden ze daar helemaal niet gek! Succes...!
Hey meid Wat een onzekerheid zeg, en zeker met 15 weken zwangerschap... Ik heb zelf heel wat bloedverlies gehad, en weet hoe je je voelt... Bij mij was het een bij de uitgang liggende placenta, en een fikse schimmelinfectie... Ik zou de verloskundige bellen die luisteren naar het hartje en laten denk ik een echo maken... Ik zou ook even denken over evt vaginale afscheiding heb je die veel, en zo ja hoe ziet het eruit en ruikt het misschien, ik zelf had nergens echt last van en gaf de afscheiding de schuld aan de hormonen... Sterkte meis, Liefs Catheleine
Heel vervelend is dat. Hier ookal de hele zwangerschap door, precies hoe jij beschrijft....geen plasjes bloed in onderbroek, maar vermenging met slijm en afscheiding rood/roze. Je schrikt je elke keer rot, maar vaak zonder krampen hoeft het niets te betekenen. En nog vaker komen ze nooit achter de oorzaak. Althans, het wordt dan vaak gegooid op een heel gevoelige baarmoedermond. Heb je last van obstipatie? Omdat de endeldarm langs je bbm loopt, kan dit soms ook voor beetje bloed zorgen. Succes ermee, gewoon vk bellen als je het niet vertrouwt!
Ik heb net de VK gebeld, ga er over een kwartiertje heen dus dan laat ik het wel even weten wat er aan de hand was! Bedankt voor jullie reactie's alvast, anders had ik zelf niet eens durven bellen. Liefs
je moet altijd bellen met bloedverlies omdat dit tekenen kan zijn van een beginnende bevalling ik ben zelf heel bekend met bloedverlies zowel 1 ste zwangerschap als nu weer beide keren was en is er niks aan de hand maar moet wel blijven bellen als ik weer bloedverlies heb
Nou ik ben bij de VK geweest net, was gelukkig niks aan de hand !! Ze zei dat het niet ernstig was en dat het daar beneden gewoon allemaal wat meer doorbloed is nu.. Naar het hartje geluisterd en dat was ook helemaal in orde. pff, ben echt opgelucht!
gelukkig maar hier wordt je meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en krijg je onderzoeken met de eendebek enzz...
gelukkig meis, maar goed dat je zo snel terecht kon, ik heb het ook regelmatig gehad hoor, ook vaak dat er een adertje gesprongen was. veel succes met de zwangerschap!
Hé wat fijn! Goed dat je gebeld hebt, anders zou je nog steeds in onzekerheid zitten. Geniet maar van je zwangerschap nu!!!