Bewegingen voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selcan, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames, op dit moment ben ik 14weken zwanger. Bij mijn echo 4 weken geleden bewoog onze baby als een gek. En sinds een aantal dagen voel ik vreemde dingen bij me baarmoeder. De verloskundige zei ook dat me baby meer naar links lag, en toevallig komen die vreemde 'tja ik weet niet hoe ik het moet benoemen' ook van links. Het doet geen pijn het voelt alsof er iets beweegt? Kan dit inderdaad de baby zijn? Of is dit iets anders?

Is het uberhaupt wel mogelijk om bewegingen te voelen met 14weken? Vanaf wanneer kan je eigenlijk de bewegingen voelen?

x

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Het is wel vroeg maar meerdere vrouwen voelen het al op die termijn.
    Dus het zou best je baby kunnen zijn.
    Ik voelde het zelf pas vanaf 22.5 weken en voelde ook gelijk echte schopjes.

3. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohh ja dat zijn duidelijke bewegingen. Ik voel niet specifiek een schop ofzo het is echt ineens een apart gevoel meer een soort schokje.

4. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Ik voelde het voor het eerst denk ik rond 11 weken, net of je heel zacht gestreelt word aan de binnenkant van je buik, hele zachte plopjes.. Toch werden die plopjes pas wat sterker met 16 weken en nu 21 weken zwanger en wupt mijn buik echt op en neer 😋

Hier ook Zwanger van 2 hele drukke jongens dus was het ook niet zo gek Zei de gyn,

Dus ik denk als je een drukke baby hebt je al wel iets kan voelen

Deel Deze Pagina